Cumartesi, Kasım 27, 2010

Yeni Bir Sayfa..

Bomboş bir sayfa olduğunu varsayın önünüzde.
Hani ilkokul sıralarındaki o “temiz” yapraklardan…
Hala hatırlamadıysanız “bana kalbin kadar temiz bu sayfayı ayırdığın için çok teşekkür ederim” diye başlardık ya söze hah işte onlardan biri…
Ne yazardınız ilk satırlara…
Kimi ya da neyi şikâyet ederdiniz…
Neyi değiştirmek isterdiniz?
Hangi kapıları kapatır, hangilerini sonsuza dek açık tutardınız!



Yoksa siz de “yaşadığım her şey bana bir tecrübe kattı, onlar olmasa [ben] ben olamazdım” diyenlerden misiniz?

Ben değilim valla!
Yaptığım öyle saçma şeyler var ki bazen üzerini karalamak istiyorum onların!
Kocaman bir çarpı atıp kurtulsam ve mümkün olsa da hafızamdan tamamen silsem ne kadar güzel olurdu…
Belki onlar olmasa daha çok severim kendimi, kuş misali hafiflerim belki de kim bilir!
Ne yani o “abukluklar” olmasa daha az mı değerli olacaktım?
Daha geç mi farkına varacaktım çevremde dönen dolapların?
Sahte tebessümlerin, alaycı bakışların, kıskanç ruhların gazabından daha kolay mı korunacaktım?
Hiç sanmıyorum!
Eee o zaman sihirli bir değneğe ihtiyacımız yok!
Yazalım, yapalım, kurtulalım :)

Sahi siz neyi değiştirmek isterdiniz bir şansızın olsa…
Ya da kime, neyi şikâyet ederdiniz?

1 yorum:

  1. meraba yaşadıgım yerlerde bir bloger arkadaşa rastlamak çok güzel

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...