Çarşamba, Aralık 15, 2010

Bu haftanın online alışverişi!!

Yıl sonu gelmiş..
Bir yıl daha bitmiş..
İndirimler başlamış..
Şahane!!



Bayılarak kullandığım bir koku SJP Lovely!
Strawberry'de Kofresi indirime girmiş.
Benim de ekstra indirimim sayesinde bu set inmiş 50 TL'ye..
Alınmaz mı?



Mango'nun İzmit'te mağazası yok ve bende yıl sonuna özel %50 indirimden kusur kalmak istemediğim için online sipariş verdim.
Siz de bir göz atın bence :D

Aslında sipariş kısmı da komedi oldu..
Dün akşam My Koo'ya; "alsam mı acaba?" diye sorarken anladım alışverişi onayladığımı..
Nasipmiş işte :D

5 yorum:

  1. çok ciciler canım güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan şekerim. mango'nun soldaki çantası çok ciciymiş.
    parfümlere ışınlanayım ben şimdi. almadım daha..

    YanıtlaSil
  3. genelde kocaya sorarken zaten aklımızda bitmiştir iş,almayı zaten hedeflemişizdir,ben de öleyim ama almayı afaya koyduktan sonra neden kocaya alsammı sence? diye soruyorum çözebilmiş değilim:) güle güle kullan cicilerini....

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürlerrrr Sibelllll...

    Nazo; evetttt bende çok beğendim. Parfümlere de bakla mutlaka çokkk indirimli çilek yine :p

    Sevgi; Teşekkür ederim. Kadınların genel sorunu bu galiba :D Bir onaylanma ihtiyacı hissediyoruz. Öyle olunca daha az suçluluk duygusu beliriyor nedense insanın içinde :DD

    YanıtlaSil
  5. Walla özendim alışverişinize. İlk defa bir yılbaşında parfüm kofrelerine deli gibi saldırmıyorum! Hamile kaldığım günden beri 31 haftadır parfüm kullanmıyorum ve ben eskiden yıkanırdım parfümle :) Özledim alışverişini yapmayı, ama hala kullanabileceğimi sanmıyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...