Cumartesi, Aralık 25, 2010

Evde Dvd Keyfi...

Havalar bir sıcak bir soğuk bir ılık olunca en güzel şey evde dvd izlemek bence..
Diziler falan pek bir sarpa sarmaya başladı!
Çoğunu izlemeyi kestim artık!
Dün yapılan "Yerli dizi, gereksiz uzun" eylemi gerçek olsa da 45 dk'lık soluksuz izleyeceğimiz diziler izleyebilsek..

Bakalım son aylarda ben neler izlemişim..
Minik yorumlar eşliğinde yazdım yine..




Sevgililer Günü: Kalabalık oyuncu kadrosu ile dikkatleri çeken film 14 Şubat'a özel çekilmiş..
Ben ancak izleyebildim düşünün :p
Bu kadar geniş bir kadroya rağmen temposu oldukça düşük..
Sonuna kadar izleyemediğim ender filmlerden biri!!



Sherlock Holmes: İtiraf ediyorum içimdeki Jude Law hayranlığı beni bu filmi izlemeye zorladı! Pişman da değilim :p



Zaman Yolcusunun Karısı: Yaşanması çok zor bir aşkı anlatıyor film..
Masalsı..
Senaryoda bazı kopukluklar olmasına rağmen yine de sevdim bu filmi..
Rachel McAdams'ı çok beğeniyorum ve bu filmde de yine çok iyiydi.
Eric Bana'da kabul görmüş bir aktör ve ikisinin uyumları da gayet güzeldi..
Bazı sahnelerde gözyaşlarıma hakim olamadım.
İzleyin bence..



Alvin ve Sincaplar 2: Alper ile birlikte film izlemeyi çok seviyorum.
Ayda 1 -2 kez mutlaka sinemaya gidiyoruz.
Onun tadı da başka ama bazı filmleri vizyonda izleyemeyince dvd'sini alıyoruz..
Gerçi sinemadan çıkınca da Alper'in kurduğu ilk cümle; dvd'si çıkınca alalım bunu anne oluyor..
Bol şarkılı bir film, Alper sevdi güldü bol bol, bende sıkılmadım açıkçası..
Animasyon seven büyüklere ve çocuklara tavsiye edilir..



İlişki Durumu; Karmaşık: İlişkiler üzerine keyifli bir film..
Meryl Streep, Alec Baldwin ve Steve Martin müthiş bir oyunculuk çıkarmış..
Boşanmış bir karı kocanın gel gitleri anlatılıyor aslında ama film hiçte öyle bitmiyor :p
Kesinlikle tavsiye ederim.
İzleyinnn..



Adaletin Peşinde: Karısı ve kızı evlerine giren soyguncular tarafından gözleri önünde öldürülen bir adam düşünün!
Ne yapar!
Tabi ki adaletin peşine düşerken intikamı da unutmaz..
Gerard Butler'den güzel bir film..
Ben sevdim en azından!



Aşk Mektupları: Amanda Seyfried {Sophie}, Christopher Egan {Charlie} ve Vanessa Redgrave'in {Claire} başrollerini oynadığı Aşk Mektupları tam tadında bir romantik komediydi.. İtalya'da tatilde olan Amerikalı Sophie tesadüfen 50 yıl önce yazılmış bir aşk mektubu buluyor ve ona cevap yazıyor.
O aşkın başrolündeki kadın Claire torunu Charlie ile birlikte eski aşkının peşine düşüyor ve Sophie'de bu serüvende onlara eşlik ediyor.
İnsan filmi izledikten sonra İtalya'ya gidip Verona ve Siena'ya görmek istiyorrr..

Mutlu Haftasonları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...