Cuma, Ocak 14, 2011

Tavsiye; Roc makyaj temizleme sütü

Roc'un 3'ü bir arada yüz ve göz temizleyicisini yıllardır bıkmadan kullanıyorum.
Arada yeni ürünler denediğim de oluyor ama dönüp dolaşıp yine Roc alıyorum.
Aslında benim favorim buydu ama Strawberry'de bu ürünün indirime girdiğini görünce alıp denemek istedim.
Türkiye'de 30 - 35 Liraya satılan bir ürün hem de 200 ml onküsür liraya geldi bana düşünün aradaki farkı..
Hemen yedekledim tabi :)
Bitirirsiniz falan :p


{ Roc Normal ve Karma Ciltler İçin Makyaj Temizleme Sütü - RoC Demaquillage Actif Cleansing Milk 200 ml}

Benim gözümde bazı ürünlerde yanma falan olur ama Roc'un ürünlerinde bu sorunu hiç yaşamadım.
Çok da güzel temizliyor günlük makyajı..
Tavsiye ederim..

6 yorum:

  1. Alevcim güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. tavsiyen icin sagol canim... bende rosense´in temizleme losyonuna bayildim... iki haftadir kullaniyorum ama cildime coook iyi geldi... resmen SIKILASTIRIYOR cildi...

    YanıtlaSil
  3. Makyaj temizleyicimden memnunum ama tavsiyen üzerine bunu da denemek isterim.

    YanıtlaSil
  4. Pelince; teşekkür ederim.

    Ebru onu denemedim bak bende hiç! Bir çok yerde gördüm ama almadım nedense. Gül kokusunu mu sevmiyorum ne :p bir bakayım ama O_O

    Nergiz; umarım seversin. Sen ne kullanıyorsun peki?

    YanıtlaSil
  5. Temizleme sütü hiç kullanmadım sadece göz makyajım için kullanıyorum.Köpük kullanıyorum bende ama denemek lazım aslında :)

    YanıtlaSil
  6. Temizleme sütü hiç kullanmadım sadece göz makyajım için kullanıyorum.Köpük kullanıyorum bende ama denemek lazım aslında :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...