Cumartesi, Haziran 18, 2011

Karneyi de ben aldım!


Karne heyecanı bile bana düştü bu yıl!
Hatta doğum gününde de tatilde olacak büyük ihtimalle!
Offff, ayrılıkk ne zor!
Hele de evlat hasreti..
Tarifi yok.
Telefonla günde onlarca kez konuşsanda yetmiyor işte..
Gözlerim doluyor fotoğraflara, odasına bakarken.
Dolabı da bomboş…
Tüm yazlık giysilerini götürdü lazım olur diye! Günde on defa üzerini değiştiriyormuş :)

Ne zaman geleceksiniz diye sormaya başladı ama yine de orası daha cazip geliyor hala...

Karnesini almak bana düştü bu yıl..
Yine yüzümüzü güldürdü bizim.

Öğretmeni karnesine çok güzel bir de not yazmış. Onu okuyunca da aktı tabi inci gibi yaşlar…

“Sen başarınla ve örnek davranışlarınla benim dileklerimi gerçekleştirdin. Seninde her dileğinin gerçekleşmesini diliyorum. İyi Tatiller..” demiş…

Teşekkürler Anneciğim. İyi ki varsın! İyi ki senin annenim ben!
Çok da özledim ama...

3 yorum:

  1. Alevcim İpek'te İzmir'e gitti.Bende şimdiden özledim.Karneyide malum ben aldım:)Umarım tatilleri güzel geçer.

    YanıtlaSil
  2. Ebru'cum beni en iyi sen anlarsın o zaman.. Umarım dediğin gibi çokkk güzel bir tatil geçirirler..

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum Alevciğim, Bir an önce oğulcuğuna kavuşman dileğiyle....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...