Pazartesi, Temmuz 25, 2011

Bir tatil daha bitti...

Özlemle dolu bir yaz yaşadık bu yıl...
Alper için uzun bir yaz tatili olduğundan bizim payımıza da beklemek düştü!
Neyse yakında bu hasret sona eriyor!
Eğer bir aksilik olmazsa 3 - 4 gün sonra dönecekler yazlıktan.
Biz 10 gün kaldığımız için doyamadık belki bayramda yine gideriz Didim'e...

Bu güzel karelerin çoğu Alper'in kuzeni benim de sevgili yeğenim Işıl'a ait...
Daha 14 yaşında ama çok güzel pozlar yakalamış değil mi?



Nasıl güzel bir poz bu Alper!
Eski Türk filmleri gibi sanki...
Pek bir nostaljik!



Sen daha büyümedin mi demek istemiş acaba Işıl burada?



Sitenin 2.50 derinliğindeki havuzu...
Alper pek memnun değil bu durumdan ama ben sevdim!



İşte karşınızda 2011 yaz sezonunun en popüler parmak arası terlikleri :p
8 yaşında ama nerdeyse benim kadar değil mi ayakları!



Pırıl pırıl bir deniz...



Masmavi Ege...
Ve bir tatil daha bitti...

3 yorum:

  1. AHHHH AHHHH tatil. Bizde ancak Ağustosta çıkabileceğiz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. 2. Resime bayildimmmm ve cok kiskandimmmm.... cok gzel olms:)
    Ben bgn tkipcnz oldmm google pempe saat armsi yprkn kesfttm blignzu. cok bgndim felsfelrnzi, sebdiklrnzi,sevmdklrnzi..kndnzi bu kdr gzel ifade ededeblmnzi..
    Bn benim blogmada beklerim suan bir pmbe kombn yarsmm vr ilgnzu ckerse bklerim... hoscakalin..
    By pearlace.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Pearlace; çok teşekkür ederim.

    Sevgiler,
    Alev

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...