Perşembe, Aralık 29, 2011

LuxyBox Ocak kutusu

Her kadın gibi benim de en sevdiğim şey hediye pakedi açmak!
Hele içinden ne çıkacağını bilmediğin ve sana yapılan bir sürpriz ise bu...

LuxyBox'ın basın numunesi olarak gönderdiği Ocak kutusu bugün işlerimin en yoğun olduğu anda günümü keyiflendirmeye yetti.

Uçuk pembe kutuyu araladığımda yılbaşı coşkusunu gördüm!
Siyah kurdela ile hazırlanmış pembe hediye pakedini açınca bakın neler çıktı!



* Lierac kırışıklık doldurucu yoğun gece kremi, 15 ml
* Lierac'ın parlamayı engelleyici yüz emülsiyonu, 3 ml sample
* Mavala mini oje - 162 Rose Shell, 5 ml
* Rausch avokada yağı ve atkuyruğu özü içeren renk koruyucu şampuan, 25 ml
* Rausch avokada yağı ve atkuyruğu özü içeren saç bakım kremi, 30 ml

LuxyBox'ın Ocak kutusundan çıkan Lierac markası ile oğluma hamileyken tanışmıştım. Doktorumun tavsiyesi ile karın çatlakları için Phytolastil jelini kullanmıştım.

Mavala'yı kuaförümde sürekli görüyordum ama denememiştim. Pudra rengi ojesini denemek lazım hemen!

Rausch markasından ise LuxyBox sayesinde haberdar oldum. At kuyruğu özü içeren bir ürünü hiç denememiş hatta duymamıştım :D Sanırım at kuyruğunun sağlamlığı, parlaklığı ve gücü saçlara yansıyacak! En çok merak ettiğim ürün bu oldu sanırım 0_0

Başka ne olsun isterdim; tabi ki her kadın gibi yeni bir koku veya parlatıcı çıksa ne güzel olur diye içimden geçirdim ama belki Şubat kutusunda bu da olur!

Eğer siz de her ay "acaba bu ay ne çıkacak” demek ve büyük bir keyifle bu şık kutuya sahip olmak istiyorsanız aylık 19 lira ödeyerek Luxy Box’a abone olabilir, Twitter ve Facebook üzerinden takip edebilirsiniz.

Bu ürün firma tarafından deneme amaçlı gönderilmiştir. Yorumlarım objektif ve kişisel deneyimlerimden oluşmaktadır.

1 yorum:

  1. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice nice yıllara.
    Umarım yüreğinizin ışıl ışıl olduğu bir yıl geçirirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...