28 Şubat 2011 Pazartesi

Mola!!

Bir daha ne zaman yeniden yazarım bilmiyorum...
Belki yarın, belki de daha sonra...
Fazla detaya girmek istemiyorum.
Kelimeler tükendi şimdilik!!
Hayat eski haline döndüğünde yine görüşürüz!!!

Ne demişler; "Kul kurar, kader gülermiş."

21 Şubat 2011 Pazartesi

Yine bir Strawberry alışverişi daha...

Yine bir Strawberry alışverişi daha! Her ay kredi kartımın hesap kesim tarihi geçince çileğe uğramazsam içim rahat etmez. Bu defa % 50'ye varan indirim reyonundan alışveriş yaptım. Payıma da bunlar düştü...

Göz makyajında en çok kullandığım renk gri - füme - siyah ve tonları.
Philosophy'nin bu dumanlı gözler far paletini görünce denemek istedim.
Fiyatı; 27 TL


Laura Mercier'in allıklarını denemek istiyordum nicedir!
Elma kırmızısı diye geçen {Blushing Apple} bu renk indirimdeydi.
Tam zamanı diye düşündüm.
Fiyatı; 21 TL


Allık ve Far'ın yakın plan hali bu.
Far paletine bayıldım!
İyi ki almışım.
Çok başarılı...


Laura Mercier allığın tonunda tereddütlerim vardı ama beklediğimden daha güzel çıktı rengi. Sağlıklı bir kırmızılık veriyor cilde.
Swatch konusunda pek başarılı değilim ama umarım fikir verir size...

19 Şubat 2011 Cumartesi

Ecotools Bamboo fırçalar Limango'da...

Ecotools Bamboo fırçalar ile ilgili yazdığım yazıdan sonra bu fırçaları nereden alabilirim diye çok fazla mail aldım. Yazıyı yazalı nerdeyse 2 yıl oluyor ama hala mail geliyor. Az önce Limango'da Eco Tools'ların indirime girdiğini gördüm. Meraklılarına duyurulur! Eğer Limango'ya üye değilseniz annelerlehayatadair@gmail.com adresini referans göstererek üye olabilirsiniz.

Ecotoolslar hakkında; geri dönüşümlü ve dünyanın en yumuşak malzemelerinden üretilen makyaj fırçalarıyla Ecotools, unutulmayacak bir makyaj deneyimi sunuyor. Kıl kısmından sapına, çantasına kadar her detayında %100 doğal ürünler kullanılarak üretilen Ecotools ürünleri bu özelliğiyle dünyada bir çok ödülü haketmiş doğa dostu bir marka. Eco Tools, yalnızca makyaj fırçalarıyla değil, saç fırçaları, banyo süngerleri, vücut bakımı gibi bir çok antialerjik ürünüyle kadınlara sağlıklı güzelliği sunarken, aynı zamanda dünyanın ekolojik dengesini de koruyor.

18 Şubat 2011 Cuma

Kahve, Golden Rose Ruj, Nermin Bezmen'den yanıt...

Çok güzel bir hava var dışarıda...
Enerji ve umut veriyor insana, herşeye rağmen.
Haftaya kış geliyormuş yine!

Ben hazırlıklara başladım bile :p
Bol bol örüyorum akşamları, iyi geliyor ruhuma...



Soğukta kahve içmenin tadı, bu havada bambaşka oluyor


Golden Rose'un E Vitaminli yeni ruj'u Ultra Rich Color Lipstick denemem için gönderildi geçen hafta bana.
Ojelerini ve beyaz farını kullanmıştım daha önce Golden Rose'un ama rujunu ilk defa denedim.
Bendeki 18 numara, Mettalic renkte hoş bir toprak tonu. Kalıcı değil ama sürümü güzel.
Yanında fırça ve minik tester ruj paleti de göndermişler.
Çok cici

Nermin Bezmen'den yanıt varrrrr...

Yazdıkları romanlarla milyonlarca kişiye ulaşan ve onları başka serüvenlere götüren Nermin Bezmen Facebook sayfama bu yazıya cevaben çok güzel bir mesaj bırakmış. Arkadaşlarına da iletir misin dediği için keyifle paylaşıyorum bu mesajı sizlerle...

"Sevgili Alev;
Blogunuzda keyifle gezindim. Yorumlarıyla katılan tüm arkadaşlarınıza en derin teşekkürlerimi iletir misiniz lütfen. Ne mutlu bana, kitaplarımın ve karakterlerimin ruhu tartışılıyor, konuşuluyor, tavsiye ediliyor. Hepiniz sevgiyle ve mümkünse aşkla kalın. Nermin Bezmen..."

Nermin Bezmen'e bu güzel yorumu için bir kez daha teşekkür ediyorum.

16 Şubat 2011 Çarşamba

Yeni Yardımcım "Bosch Move 2 in 1"

Ne zamandır aklımdaydı eskiyen şarjlı süpürgenin yerine yeni bir süpürge almak ama bir türlü fırsatım olmamıştı.
Ama geçen sabah işe giderken, vitrinden öyle bir baktı ki bana! daha fazla karşı koyamadım ona!!
Evdeki elektrikli süpürgem Bosch olduğu ve 10 yıldır beni yarı yolda bırakmadığı için tercihimi yine bu markadan yana kullandım.
Bu süpürge ilk bakışta klasik dik şarjlı süpürgelere benziyor ama karnından minik bir el süpürgesi daha çıkıyor.
Kanguru misali yani...
Bol bol süpürüyorum ben bu ara :)
Hatta Alper ile kavga bile ediyoruz "sıra bende" diye!!


Yani Bosch Move 2 in 1'de dik şarjlı süpürge ve şarjlı el süpürgesi bir arada bulunuyor.
Bu onu çok cazip yapıyor bence...
Başka markalarda da benzer ürünler var ama ben bunu sevdim, pişman da değilim...
Almayı düşünenler varsa tavsiye ederim ♥

12 Şubat 2011 Cumartesi

Carnivale Studio'dan cikcikcan broş...

Nazo'nun blogunda yazısında ilişti ilk gözüme "cikcikcan" broş!
Ne kadar sevimli diye düşünürken birden benim olmalı dedim!
Sonra da Carnivale Studio'nun kapısını çaldım. Lale açtı o kapıyı ve sihirli elleriyle yaptığı şirin broş bu sayede benim oldu!



Siz de "keşke benim olsa" derseniz Lale'nin sitesine buyurun.


Carnivale'ın birbirinden güzel aksesuarları sizin de yakanıza, boynunuza, kalbinize ilişsin

11 Şubat 2011 Cuma

Yeni Avon Ojelerim; Viva Pink, Decadence, Real Red...

Az önce geldi bu ojeler!
Kullanmadan bloga koydum hemen!
Şeker gibi değiller mi?
Çok sevdim, çok!



Resmen ye beni diyor bunlar ♥



Viva Pink, Decadence, Real Red



Viva Pink aslında tam bir şeker pembe. Pamuk şekeri resmen! Decadence lacivert gibi çıkmış aslında ama tam bir mor! 1. fotoğraftaki halini dikkate alın lütfen. Real Red ise mat bir kırmızı. Kan kırmızı

10 Şubat 2011 Perşembe

İki satır..

Bir çift tatlı söz, ufak bir tebessüm, sımsıkı dolanmış bir çift el, iki satır yazı...
O kadar çok şey ifade eder ki bazen!!



Odasındaki mantar panoya astık bana ve babasına hediye olarak yaptığı bu kartı...



Yaptığı resimlerin hep bir anlam taşıdığına inandım ben!
Onun o minicik dünyasına ait ipuçları aradım çizgilerde!
Umarım evin yanındaki kolları yukarıdaki "o" mutlu çocuk Alper'dir...



Siz belki okuyamazsınız ama bu güzel kartta "Anne ve Baba sizi çok seviyorum" yazıyor.
O da yetiyor zaten!
Biz de seni, hem de çok, çoookkk...

8 Şubat 2011 Salı

Aşk Tesadüfleri Sever

Hakkında o kadar güzel yorumlar okudum ki bu filmin...
Bol bol gözyaşı vaadediyordu!
Gözyaşı ve ben ayrılmaz ikili değil miyiz zaten!
Gitmeden olmazdı o yüzden...



"Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz." Aşk Tesadüfleri Sever

Tesadüfler üzerine kurulu, geçmişi çok öncelere dayanan çocuksu bir aşk hikayesi anlatılıyor filmde...
Oyuncu seçimleri, karakterler, hikayenin anlatımı, sahne geçişleri falan çok güzeldi...
Mehmet Günsur ve Belçim Bilgin'in oyunculukları da çok sahici geldi bana...
Arka fonda başkent Ankara var!
Aşk'ı ve hayatın içindeki tesadüfleri sorgulatıyor insana hikaye...
Keyifle izledik...
Çok da ağlamadık. Belki, birazzz!!
Mutlaka gidin derim ben...

3 Şubat 2011 Perşembe

Kakaolu Baton Kek

Nazlı ablanın sayfasında görmüştüm bu keki..
O da tarifi Nunu'dan almış.
Hatta Nazlı abla hızını alamayıp 1 günde 3 tane pişirmiş :)
Çok lezzizz bir kek anlayacağınızzzz..

Biz dün gece oğlumla evde Tv izliyorduk ve birden ne yesek acaba diye düşünmeye başladık vee ben bir 10 sn sonra kendimi mutfakta, bu tarifi denerken buldum!

Pişman mıyım?
Hayırrrr...



Bollll çikolatalıııı, kakaolu kek sevenler mutlaka denesinnnn...



Malzemeler: 2 yumurta, 1 su bardağı şeker, 1 su bardağı süt, 1 çay bardağı sıvıyağ, 3 yemek kaşığı kakao, 3 yemek kaşığı damla çikolata, 2.5 su bardağı elenmiş un, 2 - 3 tane bitter veya sütlü çubuk çikolata, 1 paket vanilya, 1 paket kabartma tozu. {Ben bir daha ki sefere içine iri ceviz veya fındık da ekleyeceğim.}



Yapılışı: Yumurta ve şeker, iyice çırpın. Süt, kakao ve sıvıyağı ilave edin. Elenmiş un, vanilya, kabartma tozu ve damla çikolatayı ekleyip hafif yağlanmış baton kek kalıbına boşaltın. En üste 1-2 yemek kaşığı daha damla çikolata ekleyin. Çubuk çikolataları ikiye bölüp keke gömün. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında önce 20 dakika sonra 170 derecede bir 20 dakika daha pişirilir. üşürülür. Her fırınının pişirme derecesi farklı olacağı için keki çıkarmadan önce kürdan testi yapmayı unutmayın...



Baton kek'in pişmesi uzun sürecek diye iki tanesini muffin kalıbında pişirdim.
20 dk'da hazır oldu ve afiyetle yendi..
Benim kekime kahve, Alper beyin kekine ise süt eşlik etti...



Afiyet olsun

2 Şubat 2011 Çarşamba

Parfümlerim...

Geçenlerde formspring.me'ye hangi parfümü kullanıyorsun diye bir soru gelmişti..
Haftasonu temizlik yaparken bu fotoğrafı çektim ve o soruya cevaben kaleme aldım bu yazıyı..
Bakalım bu blogger en çok hangi kokuları seviyormuş o_O



Parfümlerim toplu gösterimde!
Saygıyla eğiliyorlar önünüzde bakınnn...



1 - Antonio Banderas; Spirit : 4-5 kutu bitirmişimdir bu kokudan. Hafif bir yaz parfümü. Sıkıldım ama artık! Yenisini almaya niyetim yok!!

2 - Sarah Jessica Parker; Covet: Çilek'in indiriminden hiç denemeden aldım bunu! Çok sevdiğimi söyleyemem ama arada 1-2 fıs kullanıyorum. Hem şişesi de çok sevimli!! Modern, klasik, kadınsı bir koku...

3 - Chopard; Wish: Bir dergide okumuştum Burberry Classic sevenler mutlaka beğenir bu kokuyu diye! Ne yaptım tabi ki hemen aldım :p Çiçeksi, meyveli tam bir kış kokusu...

4 - Sarah Jessica Parker; Lovely: Lavanta, orkide ve kehribar notalarını barındıran hafif ama kalıcı bir koku! SJP'ın en güzel parfümü bu bence. 6. şişeyi falan kullanıyorum şu an. Çok seviyorum, çokkk!!

5 - Victoria's Secret; Super Model: Salıncakta İki Kişi'nin önerisiyle aldım bu kokuyu. 125 ml kocaman bir şişe. Sür sür bitmiyor hem de misss gibi çiçek kokuyorrrr...

6 - Burberry; Weekend: Burberry Classic'i kışın Weekend'i ise yazın bayıla bayıla sürüyorum. Aslında geç keşfettim bunu! Bu 3. şişe falan olmalı! Tühhh...

7 - Burberry; Classic: Şeftali, kayısı, kadife çiçeği ve frenk üzümü esansları içeren şeker gibi bir koku. Çok da kalıcı. Tam kışlıkkk. Eşimin ilk sevgililer günü hediyesi bana bu! Yıl 1998! Amma çok olmuş değil mi? O yüzden çok özel benim için. Asla vazgeçmem, bayılıyorum ona! Fotoğrafta gördüğünüz üzere hem 100 ml, hem 30 ml'i var. Biri evde diğeri çantada!! Bu kaçıncı şişe bilmiyorum ama 10'u geçmiştir kesin :p

8 - Jovan; Musk Oil: Hediye bana bu koku! Nihan ablam sağolsun en sevdiği kokuyu bana hediye etmişti. Almanya'da pek meşhurmuşşşş...

Sizin favori kokularınız neler?
Ortak parfümlerimiz var mı?
Hadi yazınnn...