Pazartesi, Şubat 06, 2012

Bir kitap da sen bağışla!

Kitapkolik.Net isimli kitap blogunun sahibi aynı zamanda Hatay'da köy okulunda öğretmenlik yapan bir blogger'dan mail aldım geçen hafta...
Okullarında kitap sıkıntısı olduğunu ve öğrenciler için kütüphane oluşturmak istediklerini söylemiş.
Ben Alper'in okuduğu kitapları, eğitici dergileri evde kendi kitaplarımı ayırmaya başladım ve çevremdeki arkadaşlardan da ricada bulundum.
Sizler de evde okuduğunuz kitapları oradaki çocuklara gönderebilir veya yeni kitaplar alarak bu projeye destek olabilirsiniz.

Unutmayın bir çocuk değişir Türkiye değişir!




Kütüphane projesine destek olmak için ne yapabilirsiniz?

- Hikaye, roman, dergi, ansiklopedi türü kitapları okulumuza kargo olarak yollayabilirsiniz.

- Projeyi arkadaşlarınıza, akrabalarınıza vs duyurarak daha geniş kitlelere ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

- Facebook, Twitter, Friendfeed ve bloglarınızda projeyi duyurarak ve sayfaya link vererek destek olabilirsiniz.

Okul Bilgileri: HATAY’ın Reyhanlı ilçesine bağlı Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu
Kargo Adresimiz: Karasüleymanlı Uzunköy İlköğretim Okulu, Reyhanlı/HATAY
Daha detaylı bilgi almak için:

mail: mahmutadin@hotmail.com
face: http://www.facebook.com/kutuphane.olusturuyoruz
blog: http://www.kitapkolik.net/koy-okulu-icin-kutuphane-projesi

Not: Okul köy okulu olduğundan dolayı bazı kargo firmaları tarafından sorun-gecikme olabiliyormuş. Bu yüzden kitapları kargoya verdikten sonra kargo firmasını-kargo bilgilerini mahmutadin@hotmail.com mail adresine yollarsanız kargonun takibini yapılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...