Cumartesi, Mayıs 19, 2012

Gratis "Anneler Günü" indiriminden ne aldım?

Gratis'te geçen Cumartesi anneler gününe özel %50 indirim vardı.
Benim payıma düşenler bunlar...


Toplu gösterimdeler...


3 ruj, 1 allık, 1 far, 2 maskara ve 1 concealer aldım.
The Balm'dan Mary-Lou Manizer aydınlatıcı ve Frat Boy allıkta alacaktım ama maalesef sabah erkenden tükenmiş.
Başka zamana kaldı onlarda...


Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Maskara


Loreal Telescopic Carbon Black Maskara


Max Factor Mastertouch Under-eye Concealer


Maybelline Color Tattoo 35 - On and on Bronze


Max Factor 510 English Rose


The Balm Ima Goodkisser


Loreal 102 Mauve Cherie


 The Balm Cabana Boy


Allık ve rujların rengi birbiri ile ne kadar uyumlu değil mi?
Bu ara şeftali tonlarına taktığım çok belli mi :)

2 yorum:

  1. cok guzel seyler almıssın gule gule kulan
    balm ben gıdene kadar bıtmıstı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benda zor buldum :(
      Aklımda aydınlatıcı ve Frat Boy kaldı..
      Bir ara almalı...

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...