Cumartesi, Mayıs 12, 2012

Maybelline indirimi

Geçtiğimiz haftalarda yapılmış bir alışveriş bu ama ancak yazabiliyorum.
Bütün suç evde başlayan ve benim baş rolü üstlendiğim bahar temizliğinde :D Bugün "anneler günü" sebebiyle Maybelline, Loreal, Max Factor, The Balm'da vs'de %50 indirim var haberiniz olsun!
Çevredeki kozmetik marketlerine uğramanızı tavsiye ederim.



























Maybelline'in Türkiye'ye yeni gelen 24 saat etkili krem farlarına bakmak için gittiğimde 3 al 2 öde kampanyası vardı. Gri - füme tonlarında iki far ve mercan rengi ruj aldım.

























İpek'in videosunda gördüğüm Maybelline Color Tattoo 24HR Cream Gel Shadow krem farların 50 - Eternal Silver ve 55 - Immortal Charcoal renklerini aldım. Fiyatları 16 TL'ydi.

























Benim makyajda en çok tercih ettiğim renkler gri ve tonları.

























Maybelline 422 Coral Tonic ruj ise 23 TL'ydi.

























Bu ara dudak makyajında elim hep mercan ve şeftali tonlarına gidiyor.
Max Factor'ün rujlarını da başarılı buluyorum.
Saten kıvamda, parlak bitişli bir renk benim aldığım...


Renkler çok parlak görünüyor değil mi?
p.s; bileklikler Koton...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...