Pazartesi, Mayıs 07, 2012

Yenilmezler

Alper ile dün sabah 11 gibi uyandık ve ne yapsak acaba diye düşünürken evde klasik bir kahvaltının ardından sinemaya gitmeye karar verdik. Türkçe dublajlı film izlemeyi pek sevmememe rağmen Alper'in ısrarı ile 13:45'deki Türkçe seansa zar zor yetiştik.

"Biz kadınların hazırlanması bazen çok zor olabiliyor!!
Hele yüzünde çıkan ve saklanması gereken kocaman bir sivilce varsa :D"

Filmin 3D olduğunu elime gözlükler tutuşturulunca anladım ve bir elimdeki  1. sıra biletime bir de Alper'e baktım! Alper'in itirazı olmayınca mecbur konuşlandık yerimize. Neyse ki beklediğim kadar sorun yaratmadı ön sıradan izlemek. Oğlumun zaten en sevdiği kahramanlar bir arada olduğu için ağzı kulaklarındaydı.

Demir Adam'dan Hulk'a, Thor'dan Kara Dul'a, Kaptan Amerika'dan Hawk-Eye kadar bir sürü kahraman var. Benim favorim Pan Am'in yakışıklısı Chris Evans yani nam-ı değer Kaptan Amerika...

Bir aksiyon filminden beklenmeyecek kadar eğlenceliydi.
Araya sıkıştırılan zekice espiriler sayesinde hiççç sıkılmadım, sıkılmadıkk.
Tavsiye ederim...



Film sonrası ise Alper'le İzmit'e ilk defa açılan Makaroon'da çilekli ve çikolatalı makaronların tadına baktık!
O da yetmedi ana-oğul uğrak yerimiz olan Starbucks'da kahve ve sıcak çikolata molası verdik.
17:00 gibi kocacımda bize eşlik etti...

Bir Pazar günü daha böyle bitti işte!

3 yorum:

  1. ana oğul gidilecek en güzel filmi bulmuşsunuz
    bizim çocuklar da bayılır eminim
    ana oğul paylaşmak güzel şeyleri ne güzel değil mi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Oğlum bayılmış
    Bizde izleyeceğiz inşallah
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. alevcım cumartesı aksamı 4 kısı bu fılme gıttık
    erkekler sectı fılmı
    hıc ıstemedım ama soylenmek ıstemedıgımden de sustum :)
    ıyıkı susmusum fılm muhtesemdı
    cok begendım 3d ızledık cok kalıtelı goruntuler vardı
    brad ın ilk eşi nasıl guzeldı
    scarlet de oyle :)
    ıyıkı ızlemıssınız sız de :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...