Cumartesi, Temmuz 14, 2012

the Balm alışverişi


Dün akşam posta kutuma düşen "Gratis" indirim mailini görür görmez kendimi mağazaya attım.
the Balm'dan ne zamandır almak istediğim ama indirimi beklediğim iki ürün vardı; Mary - Lou Manizer aydınlatıcı ve Frat Boy allık.
İlk mağazada son bir tane Frat Boy kalmıştı onu hemen kaptım ama maalesef  Mary - Lou Manizer aydınlatıcı tükenmişti.
Sağ olsunlar hemen diğer mağazayı arayıp son kalan aydınlatıcıyı benim için ayırdılar.
Koşa koşa gidip onu da aldım.
Pek mesudum eyyy blog!



the Balm Mary - Lou Manizer aydınlatıcı ve the Balm Frat Boy allık ikisi de 8,5 gr'lık kocaman iki ürün.
Ambalajları da çok ama çok cici!




the Balm Mary - Lou Manizer aydınlatıcı ile ilgili bloglarda o kadar çok tavsiye yazısı okudum ki alınacaklar listemin baş sırasındaydı bir süredir. 
Işıl ışıl olmasına rağmen tene sürüldüğünde kesinlikle rahatsız etmeyen, disko topuna dönüştürmeyen sedefli yapıda bir ürün.
Eve gelir gelmez denedim ve çok çok beğendim.
Far olarak da kullanılabiliyor, kesinlikle toz toz olmuyor. 
Ben kaş altı, göz pınarı ve elmacık kemiklerini aydınlatmak için kullanmayı düşünüyorum.
% 50 indirimle 20 TL'ye alınabilecek en güzel aydınlatıcılardan biri bence...



the Balm'ın Hot Mama, Down Boy ve Cabana Mama allıklarını çok sevdiğim için ne zamandır Frat Boy'un peşindeydim.
İndirimlerde de bir türlü denk gelmiyordu.
Neyse ki bu defa şansım yaver gitti ve tatammm benim oldu işte.
İçerisinde hafif ışıltıları olan şeftali tonlarında çok doğal bir allık.
İndirimli fiyatı 17.50 TL

Gratis'in Türkiye'deki 3. yılı şerefine düzenlediği % 50'ye varan indirim kampanyası 13 -17 Temmuz tarihleri arasında devam ediyor. 
İndirim sadece the Balm ile sınırlı değil.
Loreal, Maybelline gibi bir çok markada da indirim var.
Aklınızda olsun!

1 yorum:

  1. Ahh yarın mutlaka gideceğim çok geç kaldım çoooooook :S Hepini güle güle kullan canım sevgilerle :)

    Banada beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...