Pazartesi, Eylül 17, 2012

Bu ara Alper..

Yaz tatili sona erdi ve Perşembe itibarı ile işe bile başladım.
Alper'de bugün okullu oldu yeniden.
4. sınıf olduk yani ilkokul son öğrencisi bir oğlum var artık benim!
Zaman ne kadar hızla yol alıyor değil mi?

Yeni öğretim dönemi, 4+4 sebebi ile okulların İlkokul ve Ortaokul olarak yeniden düzenlenmesi epey canımızı sıktı bu yaz.
Alper'in okulu İlkokul olduğu için önümüzdeki yıl ortaokul arama telaşımız var ki şimdiden strese girdim.
Bir de yeni müdürün kararıyla sınıfımız ve öğretmenimiz değişti.
İlkokul son sınıfta yeni bir öğretmene alışma, öğretmenin çocukları tanıması, arkadaşlarıyla kaynaşma süreci vs derken epey bir tereddüt yaşadık ama Alper bu konuda benden daha iyimser daha yapıcı davrandı.
Ben epey gözyaşı döktüğümü itiraf ediyorum.
Bugün okula gittiğimizde eski öğretmenimiz Buket hanımla karşılaştık ve benim gözler doldu yine.
Alper ile ilgili çok güzel cümleler kurdu, her sıkıntında bana gelebilirsin diyerek Alper'i,  o her yerde başarılı olur hiç merak etmeyin diyerek de bizi rahatlatmaya çalıştı.

Yeni öğretmenimiz bu defa erkek.
İlk izlenimimiz ve çocuklara yaklaşım biçimi umut verici.
Bu süreci hasarsız atlatırsak çok mutlu olacağım.



Alper her geçen gün daha da çok büyüyor.
Ona yetişmek imkansız oldu resmen!
Boyu 1,40 cm'i aştı ayakları 36 numara oldu şimdiden.
Yüzme kursuna gitmemesine rağmen bu yaz kendini çok geliştirdi ve ailede en iyi yüzen kişi unvanını aldı diyebilirim.
Nefes problemi yaşamıyor ve 2,5 metrelik havuzda hiç bir yere tutunmadan saatlerce yüzüyor.
Tam bir su kuşu...
Hala bir dediğimizi iki etmeyen, söz dinleyen, annesine düşkün, akıllı, uslu bir çocuk.
Aman nazar değmesin.

Şimdilik bizden bu kadar...

1 yorum:

  1. Ahhh Ahhh sorma Alevcim hepimiz aynı duygularla başladık.Bende ağladım üzüldüm neyseki arzu ettiğim gibi sonuçlandı cici kızım kreşe devam etti ama sinir bozucu şeyler yaşadık.Bu arada bizimde öğretmenimiz değişti.Şu an iyi gibi bakalım.
    Gerçi kimle konuşsam aynı durumda :((

    Umarım Alpercimde öğretmenine alışır herşey biran önce yoluna girer.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...