Pazartesi, Ekim 22, 2012

Dün...

Dün sabah erken başladık güne...
Alper'in kursları erken başlayınca mecburen planlı bir Pazar geçirmek gerekiyor.
Seviyorum ama ben...
Pazarları evde miskinlik yaparak ve bolca uyuyarak geçirince mutsuz oluyorum nedense!



Kurstan anneeee çok açım diye çıkan çocukla soluğu tabi ki en yakın kafede aldık!
Limonata eşliğinde nefis bir waffle ile bol kalorili bir kahvaltı etmiş olduk :D



Alper waffle ile ilk kez dün tanıştı.
Pancake ve Nutella sever biri olarak bayıldı tabi ki!
Hayatında yediği en lezzetli şeymiş!!

Mutlu haftalar...

3 yorum:

  1. afiyet olsun... alpere sanki fotoda biraz mutsuz çıkmış enden yada yorgun mu?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basket antremanından çıkmıştı biraz yorgun ama bence asıl sebep "anne hadi fotoğraf çekimini bitir de yemeğimi yiyeyim :p"...

      Sil
  2. ha ha evet tamam şimdi anladım aynı benim büyük kuzu .. bide benim ki şöyle diyor anne sakın beni çekme büyüdükçe böyle oldu...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...