Salı, Ekim 02, 2012

Sehpa üzeri ahşap kase

Bazen aklıma koyduğum bir şeyi bulana kadar epey bir zaman bekliyorum!
Aman boşver alayım gitsin diyenlerden değilim maalesef.
Mesela 2 yıldır oturma odasındaki konsepte uygun, sehpanın üzerine kumanda vs..yi koyacak bir kase arıyorum.
Kimisi derin oluyor, kimisi dar, kiminin rengi uymuyor kiminin ise malzemesi odanın atmosferine yakışmıyor.
Bekliyorum bende işte yıllarca...

Neyse ki Mudo'da gördüğüm bu istridye şeklindeki ahşap kase sayesinde son verdim bu bekleyişe.
Aradığım buydu çünkü...







 Eğer bu tip bir kaseye ihtiyacınız varsa hazır indirimdeyken -35 TL- kaçırmayın bence...

1 yorum:

  1. Ben de uzun zaman aramaya plan yapmaya gelemem çoğu zaman , sonradan üzüldüğüm de olmuştur bu sebeple. Ortağım senin gibidir ama Alev cim, ben de öğreniyorum ondan sabretmeyi :)
    Hayırlı olsun kase

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...