Perşembe, Ekim 18, 2012

Takip: İstanbul

2008'de gösterime giren 96 Saat isimli ilk filmi çok sevdiğim için devamı niteliğinde çekilen Takip: İstanbul'a büyük bir hevesle gittim.

Özellikle filmin İstanbul'da geçmesi beni epey heyecanlandırmıştı ama beyazperde de izleyince resmen hayal kırıklığına uğradım! İstanbul değil de Eminönü filmi olmuş. Güzelim şehri Orta doğu kentlerine çevirmişler. Birbirinden izbe sokaklar, yokuşlar, eski hanlar, hamamlar, arka fonda çarşaflı kadınlar, polis arabası olarak Murat 131'ler falan tam bir fiyasko...

2 yorum:

  1. Ben seyretmedim ama yazdıklarınızı okuyunca üzüldüm böyle olacağı belliydi bizde seviniyoruz ama.Birde o kadar trafik eziyeti çektik onlar yüzünden eminönü tarafında

    YanıtlaSil
  2. Hadi ya, üzüldüm çok. Ben de gidip izlemeyi düşünüyordum oysa

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...