Salı, Ekim 23, 2012

Tefal Actifry ve Nutricook...

Çalışan kadın pratiklik açısından mutfakta mutlaka bir kaç yardımcıya ihtiyaç duyar!
Benim son zamanlarda en favori iki ürünüm Tefal Actifry ve Tefal Nutricook.



Kalabalık bir aile olmadığımız için ben tercihimi 6 LT'lik Nutricook'dan yana kullandım.
Mutfakta hız ve pratiklik arayanlara kesinlikle tavsiye ederim bu ürünü.
Daha önce düdüklü tencere olarak Tefal Clipso kullanıyordum o da çok güzeldi ama bunun saati çok işime yarıyor.
Akıllı kontrol saati ile ocağı ne zaman kısacağınızı haber veriyor ve zaman ayarı yaptığınızda süre bitince yine diditttt diditttt diye sizi uyarıyor :P

 

Uzun zamandır gözüm üzerindeydi Actifry'nin.
Ama şu "1 kaşık" yağ mevzusuna kafam pek ermediği için karar veremiyordum.
Geçenlerde alsam mı acaba derken bir baktım eklemişim sepete!
Böyle de bir huyum var :D
Ben 1 kg pişirme kapasiteli modelini seçtim.
İnternette okuduğum yorumlarda patates kızartmasını çokk uzun sürede pişirdiği yazıyordu ama ben 25 dakikada istediğim lezzette patates kızartabiliyorum.
Özellikle soslu tavuk kızartmalarında -sıfır yağ ile- çoookk başarılı.
En güzeli karıştırma derdi olmaması.
Siz diğer yemeklerle uğraşırken, sofrayı hazırlarken kendi kendine işini layıkıyla yapıyor Actifry.
Patatesi, tavuğu neyi isterseniz koyun, zamanı ayarlayın ve o diditttt diditttt diye ötene kadar bekleyin!
Biber, kabak ve patates kızartmasında oldukça başarılı bir ürün ama patlıcan ve havuçta pek iyi sonuç alamadım ben. Haşlanmış gibi oluyor. Lezzetli bulmadım ben...

İrmik helvası, ızgara köfte, arnavut ciğeri, kestane deneyip sevdiklerim arasında...
Ayrıca pilav, tas kebabı vs gibi bir çok yemek de yapılabiliyor.
Sadece kızartmalar için kullanılan bir fritöz olarak düşünmeyin yani!

Actifry ile birlikte yemek tarifleri ve pişirme sürelerini yazan yemek kitabı da hediye ediliyor.
Bulaşık makinesinde rahatlıkla yıkanabiliyor ve sap kısmı katlandığı için fazla da yer kaplamıyor.

Aklıma gelenler bu kadar!
Sormak istediğiniz, merak ettiğiniz konular olursa çekinmeden sorabilirsiniz :D

Şimdiden iyi bayramlar,
Sevgiler...
Alev

6 yorum:

  1. Alevim masrafa sokma beniiiii:)))))))
    güle güle kullan canım Arkadaşımda fritözden çok memnun bana durmadan al diyor
    bakacağız artık
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı ve mutlu nice nice bayramalar dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevdiklerinle beraber mutlu bir bayram dilerim canım

    YanıtlaSil
  4. actifry ın 1.5 kg olanı var bende, iki senedir cok severek kullanıyorum, patates ve biber kızartmasına bayılıyorum..kestane de cok guzel pişiyor aklında olsun...patlıcan kızartmasını ben de sevmedim zaten kitabında da hiç patlıcanlı tarfi yok sanırım bu yüzden...nice bayramlara alevcim..sevgiler bizden

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Mübarek kurban bayramınızı en içten kalbi duygularımla tebrik ederim. Bu bayramda kalplerimiz sevinçle dolsun, sağlık ve huzur bizimle olsun, bütün acılarımız unutulsun, sevdiklerimiz hep yanımızda olsun, yaptığımız ve yapacağımız tüm dualarımız kabul ve makbul olsun. Kurban bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Mutfağımdaki, evimdeki küçük ev aletlerinin %90'ı Tefal markasına ait. 13 yıllık evliyim ve çok memnunum. Kendini sürekli geliştiren, yenileyen bir marka. Fırınım, buzdolabım ve ocağım Arçelik ondan da memnunum ama çamaşır makinemden hiç memnun kalmadım ve geçen ay LG aldım. TV'de tercihim Samsung.. Bulaşık makinem Bosch. Beyaz eşya sektörü sürekli gelişim halinde. Yeni çıkan teknolojiyi değerlendirmek gerek.. Size kolay gelsin, mutluluklar...

    Alev

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...