Cumartesi, Ocak 26, 2013

Karneyi aldık...

Bir eğitim dönemini daha geride bıraktık.
Bu yıl ilkokul son sınıf öğrencisi Alper.
4. sınıfta öğretmenimiz değiştiği için başlarda epey bocaladı.
Okula gitmek istemedi, sınıfa alışamadı, derste midesi bulandı vs... ama sonra bizim, müdürün ve sınıf öğretmeninin çabaları ile hem öğretmenini hem de arkadaşlarını sevdi.
Takdirlik bir karnesi var ama ilkokulda takdir kalktığı için belge alamadı, hafif buruk ama olsun...



Dün karneyi aldıktan sonra kutlama için oğlumla birlikte yemeğe gidip bol bol sohbet ettik.
Köfte ve salataları afiyetle mideye indirdik!
Izgara ve salata dünyasına geri dönüş yaptım ben :p
Yaza kadar forma girecek mi bakalım bu beden!!


E-okul'dan notları bildiğimiz için Alper'in karne hediyesini iki hafta önce vermiştik.
Ben yine de küçük bir sürpriz yapmak istedim ve oğluma Çiçek Sepeti'nden ona olan sevgimi anlatan "aşk" temalı bir kek buketi gönderdim.
Çok şaşırdı tabi!
İleride sevgilileri yollayınca!!! annem de böyle sürprizler yapardı bana desin :)
Şimdiden neler düşünüyorum ben...
Ahhh, ahhhh..

5 yorum:

  1. Paşayı tebrik ediyorum Alevim ve başarılarının devamını diliyorum:)

    Ne iyi yapmışsın hediye göndermekle....haklısın kızlardan öncede sonrada hep anneler olacak:))))))))))))))))))))))))))))

    iyi tatiller diliyor ikinizide çok öpüyorum, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nazlı ablacım.
      Tam kaynana mod on olduk valla :)))

      Öpüyorum..

      Sil
  2. ınanamıyorum ya masallah alev nasıl da buyudu! kres gunlerını hatırlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyüdü Yass. Boyuma geldi nerdeyse!
      Zaman su gibi akıp geçiyor resmen...

      Sil
  3. Tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum Alperciğim seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...