Cuma, Şubat 15, 2013

3. Türden Yakın İlişkiler: Başlangıç

3.Türden Yakın İlişkiler: Başlangıç adlı oyunu izledik Çarşamba akşamı.
Espri Standartları Enstitüsü Kurumu kısaca E.S.E.K.'in methini çok duymuştum ama bir türlü sahnede izleme fırsatım olmamıştı.
İzmit'te yaşadığım için her oyunu seyretme şansımız olamıyor.
Sevdiğimiz, beğendiğimiz, görmek istediğimiz oyuncuların tiyatroları şehrimize gelince çok mutlu oluyoruz.
Bu oyunun geleceğini de Doğa Rutkay'ın twitter hesabında gördüm.
Hemen nerede olduğunu, biletleri nasıl temin edeceğimizi araştırmaya başladık ve Vehbi Koç Vakfı Ford Otosan Gölcük Kültür ve Sosyal Yaşam Merkezi çıktı karşımıza.
İki yıl önce açılmış ama biz ilk defa bu oyun sayesinde gidebildik.
27.000 metrekareye kurulu, eşsiz doğal güzelliğe ve mimari inceliğe sahip olan kültür merkezinde oditoryum, spor salonu, gözlem kulesi, sanat atölyeleri, restoran ve sosyal etkinliklerin yapılabileceği salonlar mevcut.
Üçüncü Türden Yakın İlişkiler: Başlangıç oyununa da yine Ford'un sponsor olmuş ve ücretsiz olarak izleme şansı vermiş bölge halkına.
3000'den fazla başvuru olmuş ama biz erken davrandığımız için şanslı 200 kişi arasına girebildik.
Hem de en ön sırada ve tam ortada!
Şanslıyız kabul :D



Uğur Uludağ'ın yazıp, yönetip, oynadığı bir oyun 3. Türden Yakın İlişkiler...
Kendi yaşadıklarını, sektör ile ilgili komik olayları esprili bir şekilde anlatmış.
Doğa Rutkay, Yosi Mizrahi, Hakan Bilgin, Yağmur Kaşifoğlu, Funda Pelin Kurt, Barış Ataş, Melisa Doğu, Demet Şaşmaz 2,5 saat boyunca eğlendirdi, güldürdü tüm salonu.
Ülkemizde yaşanan olaylara at gözlüğü ile bakmaya devam edersek başımıza daha neler geleceğini ince ince esprilerle gözümüze soktu..

Türk tiyatrosunun ilk bilim-kurgu oyunu olan 3.Türden Yakın İlişkilerden sonra 3. Türden Yakın İlişkiler 2'yi yapan ekip tam 10 yıl sonra efsanenin başına dönüp 3. Türden Yakın İlişkiler’in öncesine, yaratım sürecine gidiyor ve 3. Türden Yakın İlişkiler: Başlangıç'ı sahneliyor.
Bol bol kahkaha atmak ve günlük yaşamın stresinden kurtulmak isteyenlere kesinlikle öneririm bu oyunu.
Fotoğraf makinemi yanıma almayı nedense akıl edemediğim!! için cep telefonu ile çektim bu kareleri..
Oyun bitiminde tüm oyuncularla tanışma fırsatımız da oldu.
Doğa Rutkay'ı zaten çok sempatik bulurdum ama bu kadar alçak gönüllü ve içten ve kaprissiz ve güler yüzlü olacağını düşünmemiştim. Sorulan tüm soruları içtenlikle cevapladı, sohbet etmekten kaçınmadı ve oyun sonrası yorgun olmasına rağmen onlarca kişi ile fotoğraf çektirdi. Hep güldü. Bayıldım ona...
Yağmur Kaşifoğlu'nu daha önce İkea'da yakından görmüştüm çok şirin, samimi ve doğal bir kadın. Oyunda eşi Uğur Uludağ ile aynı sahneyi paylaşıyor. O da Doğa Rutkay gibi çok cana yakın ve sevimliydi. İnstagram'dan oyun ile ilgili paylaştığım fotoğraflara anında yorum yazıp teşekkür etme nezaketini gösterdiği için de bir kez daha teşekkür ediyorum kendisine...

Uğur Uludağ, Yosi Mizrahi ve Hakan Bilgin'de fuayede tüm içtenlikleriyle sohbet edip fotoğraf çektirdiler. Ekibin birlikte çok eğlendiği, işlerini severek yaptığı ve çok sevecen olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim.
Hayran olduk biz onlara...

Yine gelin E.S.E.K ekibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...