Cumartesi, Nisan 20, 2013

Evde bir bahar havası, tadilat, boya-badana vs...

Bahar gelince her kadın gibi bende de bir telaş başlıyor.
Ufak tefek değişiklikler yapayım derken, badana, minik tadilatlar, yeni aksesuarlar ve tabi ki kocaman bir dağınıklığın içinde buluyorum kendimi!
Bu sene de böyle oldu işte..
Karı-koca önce üst katın işlerini birlikte hallederiz sonra alt katı boyatırız dedik ama evdeki hesap çarşıya uymadı. Boyacımız bu hafta müsaitim daha sonra isterseniz bir ay doluyum deyince kendimizi eşyaları toplarken, boya rengi seçerken bulduk.

Boya seçmekte sanıldığı kadar basit bir iş değil. Venedik sarısından, fıstık yeşiline, pamuk şekerinden leylak rengine, şampanyadan somona kadar bir çok renk denedik 12 yıl boyunca! 3 yıldır oturma alanları ve koridorlar kum beji, Alperin odası mint yeşili, yatak odası ise lilaydı. Bu sene nedense renklerden çok sıkıldım. Alper'in odası için Marshall ıslak kum, yatak odası da dahil diğer alanlar için ise deniz kabuğu rengini tercih ettim. Alper'in mobilyaları krem olduğu için duvarlar mobilyadan 1-2 ton koyu olsun istemiştim. Aklımdaki gibi oldu. Deniz kabuğu ise favori rengim artık! Çok güzel bir bej tonu. Kum bejinin 2-3 ton açığı. Aydınlık, ferah, temiz bir görünüm sağlıyor. Şiddetle öneririm. Biz duvarları mat sevdiğimiz ve silmesi kolay olduğu için ipeksi mat boyatıyoruz. Boya, badana yapacaklara ufak bir not olsun...

Bir haftadır sesimin çıkmaması bu yüzden anlayacağınız!
Evde her yer her yerde..
Yatak odasını komple boşalttık laminant olacak diye.
Alperin odasına serdik yatağımızı maaile yaşıyoruz orada :D



Bu jenga vari görüntü oturma odasındaki L kanepe ve pufun uyumunu anlatan sanatsal bir çalışma!! o_O
Evdeki en derli toplu alan burasıydı öyle söyleyeyim!
Dün gece evi yaşanabilecek kadar toparlayabildim ama Pazartesi yatak odasına laminant döşenmeden eski düzene kavuşmamız imkansız.
Daha storlar yıkanacak, detaylı temizlik yapılacak, halılar vs... çok iş var çok!

Bir de evde yıkanacak dünya kadar çamaşırı görüp gözü korkan Arçelik çamaşır makinem istifasını verdi!
Mağaza gezip araştırma yapacak fırsatım olmadığı için o işi kocaya devrettim ve LG'nin 8 kg'luk bir makinesi katıldı ailemize. Umarım gelen gideni aratmaz!

Size mutlu hafta sonları, bana kolay gelsin...

7 yorum:

  1. Ahhh Alevim ne severim böyle işleri:)))))
    Yorulur insan ama missssssss gibi olur o ev. Herşey elden geçer tertemiz olur.
    Sana kolaylıklar diliyorum. Hayırlı olsun güle güle oturun canım:) sevgiler
    Deniz kabuğu rengi aklımda bana lazım olacak çünki :)))))

    YanıtlaSil
  2. bende bugün nişanlımla Marshallın deniz kabuğu rengini aldım ama diken üstündeyim nasıl olcak diye ilk rengi beğenmedik ve değiştiriyoruz yorumunuz beni rahatlattı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğinizi düşünüyorum. Mutluluklar şimdiden...

      Sil
    2. Marshall ıslak kum sarıya çalmıyor değil mi? ahşap ağırlıklı mobilyalar ile nasıl durur?

      Sil
    3. Merhaba,

      Hayır sarı ile alakası yok! kremden griye dönük bir renk.

      Sevgiler

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...