Cuma, Nisan 12, 2013

Gece fotoğraf çekimi

Gece fotoğraf çekmek oldukça zor bir iş.
Dslr makine alınca deklanşöre bastığımda şahane kareler ortaya çıkacak sanmıştım.
Öyle kolay olmuyormuş.
Kursa gittikten sonra püf noktalarını öğrenmeye başladım.
Biraz daha kolay oldu her şey...
İlk denemelerden biri bu kare.
Zifiri karanlıkta çekmiştim.
Renklerde herhangi bir oynama yok.

Profesyonel bir çekim değil, daha çok çalışmak gerekiyor onun için ama yavaş yavaş deneye deneye öğreniyorum.



Merak edenler için exif  bilgilerini de paylaşıyorum.
Nikon D5100 18-55 VR kit lens ile çektim.
f/10, poz süresi 25 sn, nokta ölçüm, Iso 250, flaşsız, tripodda...

1 yorum:

  1. kesinlikle ilk aldığımda birden fotograflarım şahaneleşecek sanıyordum. şimdi kurs ve okunanlardan sonra hala tamam oldu demiyorum, öğrenilecekler bitmiyor..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...