Pazartesi, Şubat 17, 2014

Denedim; Asia Chai Art'dan yıllanmış çaylar

Çay deyince pek çok kişinin aklına tek tip, tek lezzet siyah çay gelir değil mi? Oysa Asia Chai Art’da tam elli çeşit çay var. Kokusundan lezzetine hatta işleniş şekillerine göre farklılık gösteren Asia Chai Art’ın birbirinden lezzetli çayları damak tadına önem verenler için hazırlanmış.

Evde raporlu olduğum dönemde denemem için çok şık bir cam tumbler ve çeşitli çaylar göndermişlerdi.
Ben büyük bir keyifle hepsini demledim.
Favorilerim Beyaz Çay, Oolong Çayı, Yeşil Çaylar ve Gül Yeşil Çayı oldu.



Çayın sunumundan tadımına kadar özel bir seremonin yaşandığı Asia Chai Art’da dünyanın en değerli çayları arasında kabul edilen beyaz çayın yanı sıra, yeşil, siyah, bitki ve meyvelerden yapılmış çay çeşitleri de bulunuyormuş.



Ruhunu dinlendirmek ve günün yorgunluğunu atmak isteyenler için dünyanın en çok tüketilen çayları arasında yer alan Oolong ve Pu-er çayları da size gün içinde eşsiz zindelik hissettiriyor. Bu kadar çeşit bana yeterli gelmedi daha farklı bir lezzet istiyorum derseniz; bitkisel çay kategorisine giren ve C vitamini açısından oldukça zengin olan Rooibos çayı da yine Asia Chai Art’ın en iddialı çay çeşitleri arasında yer alıyormuş.



Uzak doğunun en verimli topraklarında her biri farklı yetiştirilme şekliyle üretilen çayları meraklıları ile buluşturan Asia Chai Art, bünyesinde bulunan birbirinden lezzetli özel aromalı çayları Uzakdoğu’nun dingin ve huzur veren felsefesiyle birleştirerek çay sevenlerin ilgisine sunuyor.



Asia Chai Art'ın cam Tumbler'ini ben çok sevdim.
Eğer ihtiyacınız varsa online olarak sitelerinden veya İstanbul/Kadıköy'deki mağazalarından hem çayların tadına bakar hem de satın alabilirsiniz.
Tumbler ile birlikte yukarıdaki resimdeki minik kum saati geliyor ve zaman bittiğinde tataammm çayınız demlenmiş oluyor!!
Şahane değil mi?

Asia Chai Art'a daha önce gitmiş, çaylarını ve çay aksesuarlarını denemiş olanların yorumlarını, önerilerini merakla bekliyorum.

www.asiachaiart.com

not: bana bu çekimde eşlik eden Momiji Sister'a teşekkürler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...