Perşembe, Mart 20, 2014

Brokoli çorbası

Brokoli'yi genelde buharda haşlayıp zeytin yağlı olarak soğuk tüketmeyi seviyorum ben ama çorbasını da denemek istedim.

Biz çok sevdik.
Umarım siz de beğenirsiniz.





Malzemeler 

250 gr brokoli, 1 havuç, 1 küçük patates, 1 küçük soğan, 1 sap pırasa, 1 tatlı kaşığı tereyağ, 2 bardak süt, 2 bardak su.

Yapılışı

Brokoli, havuç, patates, soğan ve pırasayı buharda 10 dakika buharda haşlayıp blendırdan geçirin. Tereyağ, süt ve su ekleyip kaynadıktan 2-3 dk sonra ocağın altını kapatın. Bu kadar basittttt!

Afiyet olsun..

2 yorum:

  1. merhaba sayfanızı devamlı takip ediyorum. diyettesiniz kaç kilo verdiniz.? çok merak ettim.
    sizin hollwoody diyetinizden yaptım bende 3 günde 1.600 gr verdim benim çin müthiş bir olaydı
    2 ayda 4.200 gr verdim ama benim için büyük bir olay
    moralimi bozmuyorum devam .... kendinize iyi bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Metabolizmayı hızlandırmak için çok ideal bir diyet bence o.
      Ben kışın kilo alıp baharla birlikte vermeye başlıyorum.
      Yıllardır böyle :((
      9 haftada 12 kg verdim.
      Devam ediyorum hala. Haftada en az 5 gün mutlaka 60-70 dk yürüyorum.
      Kolay gelsin size de...

      Sevgiler,
      Alev

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...