Salı, Kasım 25, 2014

İkea çelik mutfak rafı...

Biz kahve düşkünü bir aileyiz!
Özellikle Türk kahvesi olmazsa olmazımız.
Keyif kahvesi, sabah kahvesi, akşam kahvesi derken sürekli kahve kokusu gelir mutfaktan.
Ben de kiler sepetinden kahve ve şeker kavanozu çıkarıp kaldırmayı yorucu bulduğum için İkea'dan bu çelik rafı ve kavanozları aldım.
Kavanozlar sıkı kapandığı için kahvenin tazeliğini uzun süre koruyor hem.
Sık kullanılan malzemeler elinin altında olmalı insanın değil mi?
 

Çelik rafın altına ise Tchibo'nun yeni yıl temalı kurabiye kavanozlarını koydum.
Böyle çok daha eğlenceli oldu sanki...

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş gerçekten. Tenekelere de ayrıca bayıldım.

    Benim bloğuma da uğrarsanız çok sevinirim.
    Sevgiler.

    http://pembevemintyesili.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan harika görünüyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...