Çarşamba, Aralık 10, 2014

Neler izliyorum - 2

İki yıl önce "neler izliyorum" başlıklı bir yazı yayınlamıştım.
Bakalım geçen süre içerisinde severek izlediğim yabancı dizilerde ne gibi değişiklikler olmuş.



Once Upon a Time

Alperle birlikte 4 sezondur keyifle izlediğimiz bir dizi bu!
Masallar gerçek olsa deriz ya hani işte bu dizi tam o tatta :)
Gerçek masal kahramanları günümüzde yaşasaydı nasıl olurdu merak ediyorsanız mutlaka Once Upon a Time'a bir şans verin.



Unforgettable

Gördüğü, yaşadığı her olayı hafızasına kaydeden dedektif Carrie Wells ve ortağı aynı zamanda da sevgilisi olan Al Burns'un maceralarını anlatan Unforgettable'ın 3. sezonunu izliyorum şu an!
Polisiye onların işi!



Hawaii Five 0

Hawai'nin muhteşem atmosferinde geçen, Hawaii Five-0 tam bir aksiyon şöleni.
70'li yılların en popüler polisiye yapımlarından birinin yeniden çevrimi olan dizi, Hawaii'de suça karşı mücadele veren özel bir polis gücünün maceralarını anlatıyor. Şu an 5. sezonda...



Scandal

4.sezonunu izlediğim Scandal'da Amerika Başkanına danışmanlık yapan, aynı zamanda sevgilisi de olan Avukat Olivia Pope’un maceraları anlatılıyor. Hem aşk, hem aksiyon bir arada...



The Mentalist

Pisişik güçleri olan FBI danışman Patrick Jane ile Teresa Lisbon'ın hem eğlenceli hem de aksiyon dolu öyküsü final sezonu olan 7. sezonda da devam ediyor. Bu defa "aşk" da olacak belli ki! Mutlaka izlenmeli...



The Following

Geçen kış keşfettiğim bir dizi oldu The Following. Ünlü bir seri katil olan Joe Carrol ile FBI ajanı Ryan Hardy'nin kovalamacası 3 sezonuyla devam ediyor.



Grey's Anatomy

En uzun soluklu dizilerden biri sanırım Grey's Anatomy.
Hastane dizilerini sevdiğim ve ekibi de artık arkadaşım gibi!! gördüğüm için vazgeçemiyorum. Ne ölümler, ne ayrılıklar ne acılar gördük 11 sezonda biz.

Benim favorilerim bunlar!
Sizin izlediğiniz, önerebileceğiniz bir dizi varsa lütfen yorum olarak yazın.
Şimdiden iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...