Çarşamba, Mart 04, 2015

Coffee Mate ile #keyfiköpürt

Kahveyi ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz!
Geçenlerde Nestle Coffee Mate'in yeni çıkardığı köpüklü kahve kremasını denedim.



Paketin üzerinde 3 tatlı kaşığı ile ideal köpük olacağı yazıyor.
Benim için 3 tatlı kaşığı "oldukça" fazla maalesef :(



Ama ben yine de vaat ettiğini yapıyor mu diye denedim ama paketin üzerindeki köpüğe ulaşamadım!
bkz; üstteki görsel...







Köpüklü kahve içmeyi kafama koymuştum bir kere!
O yüzden 1-1,5 tatlı kaşığı kahve kremasını sıcak suda eritip Tchibo'nun pilli süt köpürtücüsü ile bir kaç saniye içinde güzel bir köpük elde ettim.

Bu halini klasik Coffe Mate kahve kremasına göre daha yumuşak içimli buldum.
Lezzetini de sevdim.

Sizin favori kahve kremanız hangisi?
Ya da en sevdiğiniz kahve?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...