Cuma, Mart 27, 2015

Kocan Kadar Konuş "film"

Şebnem Burcuoğlu'nun 2014'ün en çok satan Kocan Kadar Konuş adlı kitabından beyazperdeye uyarlanan ve Ezgi Mola ile Murat Yıldırım'ın başrolünü oynadığı "Kocan Kadar Konuş" filmine gittik dün akşam.

Ben Ezgi Mola'nın doğal oyunculuğunu çok beğeniyorum.
Murat Yıldırım'a ise Asi dizisindeki Demir karakterinden beri hayranım!

Kocan Kadar Konuş klişeleşmiş bir kadın erkek hikayesini anlatıyor. İdeal erkek ve ona kendini beğendirmek daha doğrusu evlenebilmek için ideal kızı oynayan Efsun'un komik ve eğlenceli yaşamı anlatılıyor filmde. Çoğu kadınlardan oluşan kalabalık bir kadroya sahip bir film. Bu ara kadın karakterler beyazperdede ne kadar ön plana çıkıyor değil mi? Sevindirici bir şey bence bu...
Sırf bu yüzden bile izlenebilir Kocan Kadar Konuş!

Bir de klasik Türk kızı triplerini izlerken bende böyle miyim acaba diye kendini sorgulamadan edemiyor insan!
 

Kitabı okumadığım için ne kadar iyi uyarlanmış o konuda bir değerlendirme yapamayacağım ama ben filmde epey eğlendim. Gazete ve sosyal medyada yazılan "yılın en iyi romantik komedi" filmi söylemi Kocan Kadar Konuş için fazla abartılı geldi bana! Ama film boyunca salondan kahkaha seslerinin yükseldiğini de söylemem gerekiyor.

Kafamı karıştıran bir iki noktayı yazayım da içim rahat etsin!!
Kitapta da böyle mi bilmiyorum ama filmin adı "Kocan Kadar Konuş"! Ama ana karakter Efsun ne evli ne kocası var hatta kızın sevgilisi bile yok!! Bir de Efsun seyirci ile sürekli diyalog halinde olması beni çok yordu! Keşke birebir konuşmasaydı da, onun yerine iç sesini duysaydık arada...
Son olarak Murat Yıldırım'ın oynadığı Sinan maddi durumu iyi, eğitimli, yakışıklı bir adam ama ona rağmen oldukça sıradan  bir adamı oynuyor. Daha özel bir karakter yaratılabilirdi bence!

Kitabı okuyanlardan daha detaylı izlenimler bekliyorum.
İyi haftasonları...

1 yorum:

  1. Kitap bir yıldır okunacaklarım arasında hala sıra gelmedi :P ama filme gidicem en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...