Perşembe, Nisan 09, 2015

Güçlü ve uzun saçlara kavuşmak artık hayal değil!

Herkese Merhabalar
Güçlü ve uzun saçlara kavuşmak artık hayal değil!
Yeni Loreal Paris Elseve Arginine Direnç x3 Yoğun Besleyici Bakım Serisi ile artık saçlar beslenerek uzuyor.
Saçlarına özen gösteren biri olarak saçlarıma ısı kullanarak şekil veriyorum, boya uyguluyorum, iş ve sosyal hayattan kaynaklanan stresi herkes gibi yaşıyorum, tabi sürekli beslenmeme de dikkat edemiyorum ve saçlarıma bu şekilde zarar veriyorum.
Saçlarım bir türlü istediğim gibi uzamıyor! Tam uzadı diyorum ama bir bakıyorum cılız cılız olmuş, güçlü bir şekilde uzamamış. Ah tabi bir de elimi her attığımda dökülen saçlarım!
Bu iki seçenek arasında kalmak senelerdir hepimizin ortak derdi. 
Ya kuaföre gidip kestireceksin ya da uzun ama sağlıksız güçsüz saçlarla gezineceksin!


L’Oréal Paris Elseve Arginine Direnç X3 Yoğun Besleyici ailesinde dökülme karşıtı protein Arginine ve yoğun besleyici Nutri-Omega’yı bir araya getirmişler. Bu formül de kökten uca beslenen saçlarımızın ihtiyacı olan gücü alarak uzamasını ve dökülmeye karşı korunmasını sağlıyor.
Peki ürünün etki özellikleri neler;
•    Saçı kökten uca besler
•    Saçlar güçlenerek uzar
•    Saçı dökülmeye karşı korur
Yaşasın Güçlenerek Uzayan Saçlar!
Bu içerik http://busragenc.blogspot.com.tr/ tarafından hazırlanmıştır. 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

3 yorum:

  1. merhaba Alev hanım
    oğlunuzun diş dr. evin koç diye yazmışsınız.
    benim kızımında dişleri üst üste henüz 10.5 yaşında daha dr. götürmedim.
    evin koç izmitte mi adresi nedir acaba:???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Alperde 2003 doğumlu, 2014 Ocak'ta başladık bizde. Çok kısa sürede epey bir ilerleme oldu dişlerinde. Hafif çene geriliği de vardı. Dr'umuz İzmit'e 2-4 haftada bir geliyor. Diş Hekimi Çağdaş Büyükyılmaz'ın muaynesinde yapıyor tedavimizi. İzmit PTT'nin arkasında ofisi. Orayı arayıp Evin Hanım'dan randevu talep edebilirsiniz.
      Çok iyi bir hekim. Genç, pozitif, oldukça ilgili...
      Tel: 332 02 89
      Kesinlikle tavsiye ederim.

      Sil
  2. alev hn çok tşk. ederim. çağdaş beyin hastasıyım bende. geçen sene bayanı görmüştüm ama ismini sormadım. demekki o bayanmış. tşk. ederim tekrar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...