Pazar, Nisan 26, 2015

Sarah Jio'dan Gündüzsefası

Kendi kendime 2015'de daha çok kitap okuyacağıma dair söz vermiştim.
En son Sarah Jio'nun 5. kitabı Gündüzsefasını okudum.



Sarah Jio'nun klasik tarzı bu kitapta da sürüyor.
Geçmiş ve günümüzde yaşayan iki karakter ve onların ortak bir noktada buluşması heyecan veriyor bana.



Böğürtlen Kışından sonra en etkilendiğim kitabı oldu yazarın.
Oldukça dokunaklı...

Ada Santorini ve Penny Wentworth'un yaşadıklarını içimde hissettim. Özellikle de bir anne olarak Ada'nın yaşadıkları canımı epey acıttı. Seattle'daki Tekneler caddesini, yüzen evleri hayal edip durdum. Sarah Jio severlerin çok beğeneceği bir kitap. Tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Severek okudum bu kitabını. Şimdi Elimde Pembe ve Yusuf var. Sırada ise Yine Sarah Jionun Agapi var heyecanla başlamayı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agapi'yi de dün gece bitirdim. Sıradaki yazı o olacak sanırım..

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...