Pazartesi, Kasım 16, 2015

Bodrum Bodrum...

En sevdiğim tatil beldelerinden biri Bodrum.
İnsan kendini daha rahat ve özgür hissediyor orada.
Neyse ki hemen hemen her yaz bir kaç kez gidiyoruz Bodrum'a.
Bu yaz mesela 15. evlilik yıl dönümümüzü kutladık Alper, eşim ve ben...
Ağustos'ta yapılan bir geziyi Kasım'da bloga yüklemem ne kadar çalışkan!! bir blogger olduğumu gösteriyor ama çok geç bile olsa anı kalsın istedim.
Hem Bodrum'un zamanı olmaz bence...



Didim'den Bodrum'a giderken tesadüfen öyle bir yola girdik ki bütün kıyıları birer birer gezdik.



Çok keyifli bir yolculuk oldu bizim için.
Önümüzdeki yaz için de hatta aynı rotadan bir Bodrum gezisi planlıyoruz.







Torba, Ortakent, Yalıkavak, Turgutreis, Gümüşlük, Kadıkalesi, Akyarlar, Karaincir, Aspat, Bağla, Kargı, Bitez ve Yahşi'yi gezdik boydan boya.
Bol bol da fotoğraf çektirdik.



Gümüşlük Limon Cafe'nin limonatalarını pek beğenmedik bu sene!
İçtiğim en pahalı limonata  ama oldukça tatsızdı bu yaz...



Ama manzara ve ortam o kadar hoş ki Limon Cafe'de limonatası tatsız olsa bile biz keyif alabiliyor insan.



Limon Gümüşlük...



Alper nasıl da büyümüş değil mi?



Annesini de çekermiş küçük bey...
Tatil uzun olunca epey bronzlaşmışım :D



Bu sene 15. yıl hatırına yeniden evlilik teklifi bile aldım Limon Cafe'de...
Alper çok eğlenerek fotoğraflarımızı çekti...
Tamtur'da kocacığımın yıl dönümü hediyesi ♥



Neyse ki Kadıkalesi sahildeki Tarihi Yunuslar Karadeniz Pastanesinde yediğimiz tatlılar bizi memnun etmeye yetti!
Benim favorim bu çilekli milföy pasta oldu.
Nefistiii, nefis...

Akşamı ise Turgutreis'de sahil turu yaparak sonlandırdık.
Seneye yeniden kavuşuruz inşallah Bodrum...

2 yorum:

  1. Çok güzel keyifli bir yaz gezisi olmuş belli ki. Eşin de pek düşünceliymiş ve de nazik ne güzel, ne mutlu size.. Daha nice mutlu yıllarınız olsun canım. Alper maşallah çok tatlı bir çocuk, kocaman olmuş. Onu ilk gördüğümde nasıl da ufaktı öyle değil mi. Şimdi resmen delikanlı olmuş. Limon kafe benim de görmek istediğim bir mekandı ama bu sene de bodruma gitmemize rağmen o taraf için zamanımız olmadı. Manzarasını merak ediyorum en çok. Artık inşallah bir sonraki yaza. Öpüyorum canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkürler Tuğbacım. Amin inşallahh.. 15. yıl diye biraz coştuk ikimizde :D Alperin boyu beni geçti Tuğbacım. Azıcık bozulmuyor değilim ama çabucak geçiyor işte zaman... Önümüzdeki yaz mutlaka fırsat yarat. Sırf fotoğraf çekmek için bile gitmeye değer... Çok öptümmmm...

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...