Pazartesi, Aralık 07, 2015

Carnivale Studio tasarımı yeni telefon kılıfım ve bardak altlığı

Lale Kunt'u uzun zamandır sosyal medya aracılığıyla tanıyor ve çizimlerine bayılıyorum.
2011 yılında kendisinden şahane bir cikcikcan broş almışlığım da vardır.
Kullanmaya kıyamayacak kadar çok seviyorum Lale'nin yaptıklarını!

Instagram sayfasında yayınladığı birbirinden şahane tasarımlar ve ilham veren görselleri ile beni ve daha bir çok kişiyi mutlu ediyor.



İşini severek, aşkla yapan insanlar ne kadar da belli oluyor değil mi?
Paketlere gösterdiği özene bakar mısınız?



Bir süredir Lale'nin ürettiği Carnivale Studio telefon kılıflarında gözüm vardı.
Telefonumu yenilemeyi düşündüğüm için erteliyordum.
Kendime yeni yıl hediyesi yeni bir telefon alınca ilk işim bu kılıfı sipariş etmek oldu!
Bizim ailenin kadınları ben, annem, kız kardeşim ve tabi ki oğlum "A" harfi ile başladığı için tabi ki seçimim bu model oldu.



Bu bardak altlığı ile resmen aşk yaşıyorum!
Lale'nin yaptıklarının en kötü yanı kullanmaya kıyılamayacak güzellikte parçalar üretmesi...
Bakmaya doyamıyor, kullanmaya kıyamıyorum :D



Mesela bu bir bardak altlığı ama ben üzerine bir şey koyamadım daha!
O yüzden de ofis masamda aksesuar olarak kullanmayı tercih ediyorum.

Şimdi aklımda evim için Lale Kunt tasarımı birbirinden güzel posterlerden edinmek var.
İlk fırsatta İkea çerçevelerden yaptığım duvar dekorum için onlardan alacağım.

Sizde benim gibi farklı tasarımlar seviyorsanız www.carnivalestudio.com 'a göz atın.
Pişman olmayacaksınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...