Salı, Ocak 05, 2016

Mac alışverişim

2015'in son alışverişiydi sanırım Mac'den aldıklarım.



Ben alınacaklar listesi yapıp toplu alışveriş yapmayı tercih ediyorum genelde.



3 ruj, 1 fondöten, 1 pudra, 1 concealer ve 1 aydınlatıcıdan oluşan toplamda 7 parçalık bir alışveriş yaptım.



MAC Studio Face and Body Foundation N2 
(120 ml 109 TL)
MAC'in Studio koleksiyonundan Face and Body Foundation'ın N2 rengini aldım. Ben pek fondöten insanı değilim genelde bb ve cc krem kullanıyorum ama bu ürünü çok ince yapılı olduğu için tercih ettim.



MAC Studio Face and Body Foundation N2 su bazlı bir ürün. 
Görüldüğü üzere ıslak bitişli ve çok ince bir yapısı var. 
Ben sevdim...



MAC Pro Longwear Concealer NW20 
(9 ml 72 TL)
MAC'in Pro Longwear ailesine ait bir ürün bu Concealer.
Bendeki rengi NW20.



Çok problemli göz altlarım yok aslında ama ben hep daha aydınlık daha pürüzsüz bir göz altı istediğim için bu concealerı kullanıyorum.
Transparan bir pudrayla sabitlediğimde çizgilere dolma gibi bir sorun yaşamıyorum.
Oldukça da kalıcı ve minicik bir damlası yetiyor kusurları kapamaya.



MAC Prep+Prime Transparent Finishing Pressed Powder  
(6.3 gr 90 TL)



MAC'in Prep+Prime koleksiyonuna ait transparan bir bitiş pudrası.
Ben toz ürünlerin kullanımını sevmediğim daha doğrusu zor bulduğum için preslenmiş olanını tercih ettim.
Renksiz olduğu için makyajın rengini falan etkilemiyor.
Gün içerisinde T bölgemde oluşan yağlanma sorununu çözüyor ve göz altı kapatıcısının sabitlenmesinde de büyük bir rol oynuyor.



MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle 
(10 gr 89 TL)
MAC'in Mineralize koleksiyonundan en meşhur aydınlatıcı Soft and Gentle.
Ben verdiği ışıltıyı ve cilde kattığı sağlıklı görünümü sevdim.
Oldukça büyük olduğu için pek de bereketli bir ürün.
Yıllarca kullanılır...



İki üründe elimde olunca MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle ile The Balm'ın en meşhur aydınlatıcısı Mary-Lou Manizer'i da karşılaştırmak istedim.



The Balm Mary-Lou Manizer benim çok sevdiğim ve günlük hayatımda da sık sık kullandığım bir ürün. Gayet ışıltılı, gün boyu kalıcı, benim gibi beyaz tenlilere çok yakışan uygun fiyatlı bir aydınlatıcı. MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle ise The Balm Mary-Lou Manizer'e göre özellikle göz çevresinde daha doğal daha günlük bir görünüm sağlıyor.
Yukarıdaki fotoğrafta da belli olduğu üzere Mac Soft and Gentle flaşlı fotoğraflarda Mary-Lou Manizer'a göre daha ışıltılı daha parlak duruyor. Ama parlaklığı rahatsız edici, sim gibi değil kesinlikle...



Gelelim bu alışverişin en renkli üçlüsüne!!
MAC'in çok bilinen çok sevilen çok övülen üç rujunu aldım.
Mağazada uyguladığımda ben renkler arasında çok kararsız kaldım.
Eşimde hepsinin çok yakıştığını söyleyince mecburen aldım :D



MAC Twig & MAC Velvet Teddy & MAC Mehr 
(3 gr 58 TL)
Twig'i fotoğraflarını çekmeyi beklemeden sürmüş olabilirim :D



MAC Velvet Teddy "mat" 
Mac'in en sevilen doğal renkteki, nude rujlarından biri.
Her cilt tonuna yakışacak çok güzel bir renk.
Aldığımdan beri sürekli kullanıyorum.
Çok da kalıcı...



MAC Mehr "mat" 
Benim dudak rengime çok yakın bir ton.
Doğal duran, sürmesi çok kolay, pembe-gül kurusu, tam bir sür çık rengi...
Kalıcılığı bunun da başarılı ve mat yapısına rağmen dudakları kurutmuyor.



MAC Twig "satin" 
Twig'in dudakda gül kurusu tonunda durduğu yazıyordu okuduğum yorumlarda ama bende bildiğin kahve, koyu nude duruyor. Satin yapıda, sürümü çok kolay, kalıcılığı güzel.
Koyu renk göz makyajıyla da no make-up make-up makyajla da çok güzel uyum sağlıyor.



Fotoğrafta "flaşlı" Twig ve Mehr birbirine benziyor gibi görünse de benim dudağımda alakası yok. Dediğim gibi Mehr gül kurusu gibi dururken Twig baya koyu bir nude-kahve. Velvet Teddy tam bir nude...



Rujların flaşsız hali de bu şekilde.

Sizin favori MAC ürünleriniz, en sevdiğiniz MAC rujlarınız neler benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

2 yorum:

  1. Ay ne güzel hepsi benim olsa:)) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Daha güzelleri sizin olsun inşallahhh..

      Sevgiler,
      Alev

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...