Pazartesi, Ocak 18, 2016

Mutfak pencereme "bunting"...

Mutfak pencerem lavabonun hemen üzerinde olduğu için ben metalik bir jaluzi kullanmayı tercih ediyorum.
Hem mutfaktaki çelik eşyalarla uyum sağlıyor hem de temizliği çok daha kolay.
Beni rahatsız eden tek şey ise mutfağa soğuk bir hava katıyor olması. Ya da bana öyle geliyor...
Oturma odasında (kalorifer peteğinin üzerinde) çok severek kullandığım keçeden bir buntingim var.
Uzun zamandır mutfak için de kumaş bir bunting arıyordum.
Smilena blogunun sahibi sevgili arkadaşım Semra bana Mutlu Eller sayfasını tavsiye etti.
Benim mutfağımda lacivert renk hakim olduğu için ben bu tonlarda ekose, piti kare, çizgili ve puantiyeden oluşan bir bunting istedim.
Bir hafta içerisinde de bu cici şeye kavuştum.



Mutfak penceremde duran suculentlerim ve sevdiğim renkli objeler yemek yaparken bana eşlik ediyor.



Ufacık bir detay ama beni mutlu etmeye, mutfağımı daha sevimli bir hale getirmeye yetti de arttı bile...



Mutlu haftalar ♥

6 yorum:

  1. Çok yakışmış mutfağına Alevciğim ,güle güle kullan.Vesile olduysam ne mutlu bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk yakıştı di mi...
      Tekrar teşekkürler Semracım.

      Sevgiler

      Sil
  2. Benim mutfağında da jaluzi var daha doğrusu tüm camlarda. Üzerine küçük perde takıyorum. Burada moda o. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da düşündüm aslında ama bu daha çok içime sindi. İlerde onu da düşünebilirim.

      Sevgiler

      Sil
  3. Mutfakta çok şık durmuş, güle güle kullanın:)
    Semra`cığıma da ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık, tekrar teşekkürlerr.
      Çok sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...