Salı, Ocak 19, 2016

Ne zaman su içilir? Ne zaman su içilmez?

Bu yazıyı okuduktan sonra "su içme" ile ilgili kendi yaptığım yanlışları gördüm ve blogda da paylaşmak istedim.



Ne zaman su içilir?

- Yataktan kalkınca,
- Et yedikten sonra,
- Yağlı yedikten sonra,
- Korkunca,
- Uykudan önce
- Yemek arasında su içilir.

Ne zaman su içilmez?

1- Banyodan sonra su içilmez, içilirse organlar yaşlanır.
2- Acı yedikten sonra su içilmez, içilirse reflü, gastrit ve bağırsak rahatsızlığına yol açabilir.
3- Uyku arasında içilmez, çünkü beyni etkiler.
4- Meyveden sonra içilmez, içilirse asit ortaya çıkar.
5- Koşup yorulduktan sonra, spor sırasında içilmez, karaciğer ve dalakta büyümeye neden olabilir.
6- Tatlı yedikten sonra su içilmez şeker yükselmesine sebep olur.
7- Kustuktan sonra içilmez vebaya yol açabilir!

3 yorum:

  1. Ben genellikle banyo yaptıktan sonra su içerdim. Demek ki içmemek gerekiyormuş. Paylaşım için teşekkürler. Sayende bilgilendik.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için cok tesekkürler.Günlük su icme limitine özen gösteren ben,bir cok yanlıs yapıyormuşum.

    YanıtlaSil
  3. Su içerim hem de bol bol.Ama bunları okuduktan sonra ne kadar yanlışlar yaptığımı anladım.Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...