Pazartesi, Şubat 29, 2016

The Body Shop'un %30 indiriminden ne aldım?

The Body Shop İzmit'te olmadığı için ben İstanbul'a gittikçe sevdiğim ürünleri alıyordum.
Özellikle duş jeli ve banyo lifleri favorim.
Bir kaç ay önce www.thebodyshop.com.tr 'de online alışverişin başladığını duyunca çok sevinmiş ve üye olmuştum.
Geçen hafta sitede Dünya Kadınlar Gününe özel %30 indirim olduğu maili gelince hemen siteye ışınlandım!
Ne zamandır aklımda olan "muzlu" şampuan ve aynı serinin saç kremini aldım.
50 TL ve üzerine ücretsiz kargo olduğu için ben bir kaç ürün daha ekledim.
Yanında da iki tane tester ürün yollamışlar.
Kargo ertesi gün sorunsuz olarak elime ulaştı.
Ben Body Shop'un online alışverişinden memnun kaldım.
Sık sık kullanırım artık...

 

Muzlu seri umarım kuruyan saç uçlarımı nemlendirmeye yarar.
Banyo lifini zaten en az 7-8 yıldır kullanıyorum.
Yüz süngerini ise ergenlik çağına girmeye başlayan oğlum için aldım.
Merak edenler için ürünlerin indirimli  fiyatları ise;
  • The Body Shop Muzlu Şampuan ve Muzlu Saç Kremi (250ml): 19.50 TL (ad)
  • The Body Shop banyo lifi: 6.20 TL 
  • The Body Shop yüz temizleme süngeri: 6.90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...