Salı, Mart 29, 2016

Kalben konserinden izlenimler...

Kalben'i tanıyor musunuz bilmiyorum ama benim son zamanlarda en sevdiğim şarkıcılardan biri!
Son 2-3 aydır sadece onun albümünü dinliyorum diyebilirim.
Albümünün ismi de adı gibi "Kalben".

Ben albümdeki tüm şarkıları severek dinliyorum ama favorilerimi söylemem gerekirse Sadece, Fırtınalar ve Aramızda.
12 mart'ta İzmit'te Kalben'in konseri vardı.
(Ankara'da yaşanan üzücü olaylardan önce son bir efkar dağıtmışız meğer!)
Gerçi bu ülkede yaşıyorsan hep hazırlıklı olmalısın felaketlere ya neyse...
 

İlk kez canlı olarak dinlediğimiz Kalben'i en önden izleme şansına sahip olduk.
Sesi çok çok güzel...
Biraz heyecanlı, hafif mahçup hatta azıcık da sakar bir kadın...
Size Halil Sezai'nin kadın versiyonu diye tarif edebilirim Kalben'i...
Ola ki hala keşfetmediyseniz bir kaç şarkısını dinlemenizi tavsiye ederim.

Sadece ile başlayabilirsiniz mesela...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...