Pazartesi, Temmuz 25, 2016

Pastel Kissproof Day Long Lipcolor 15

Pastel'in çok meşhur olan Kissproof Day Long Lipcolor serisinde yer alan likit mat rujlardan en çok 09 (kırmızı), 12 (pembe) ve 20 (pembe/nude) numarasını seviyorum. Epeydir 15 (kahve/nude) numaranın da peşindeydim ama uzun süredir stoklarda yoktu bu renk.
Neyse ki Pastel stokları yenilemiş ve sonunda deneme şansı buldum.
Bence fiyatına göre 21.9 TL (indirimde 13 TL'ye falan iniyor) oldukça başarılılar.
Yağlı bir şeyler yemezseniz en az 5-6 saat yerinden kıpırdamıyor.
Ben ramazanda oruçluyken hep bu rujları kullandım.
Gün boyu bir şey yeyip içmediğim için (9-18:00 arası çalışıyorum) ben silene kadar dudağımda kaldılar.
Dudaklarda kuruluk ve çizgilenme olmaması için ben bu rujları sürmeden önce Flormar'ın dudak bazını veya renksiz bir lipbalm uyguluyorum.
 












İyi ki de almışım bu rengi çok çok sevdim!

2 yorum:

  1. bende de var en sevdiğim her mevsim kullanılabilecek bir renk bence..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...