Salı, Ağustos 09, 2016

Benefit Watt's Up! aydınlatıcı (Highlighter)

Aydınlatıcılar artık günlük makyaj rutinimizin vazgeçilmez bir parçası.
Pudra, likit ve stick yapıda farklı formlarda tüketiciye sunulan aydınlatıcılar makyaj seven kadınlar için tam bir cazibe merkezi!
Makyaja ve yeni tekniklere çok meraklı olduğum için ben de farklı markalarda aydınlatıcılar denedim.

İşte benim favorilerim;

Mac Soft and Gentle: Pudra yapıdaki ürünler arasında benim en sevdiğim aydınlatıcı Mac'in Soft and Gentle'ı. Hem doğal bir duruşu var hem çok kalıcı hem de 10 gramlık kocaman bir ambalaja sahip. Şampanya rengi aydınlatıcı sevenler mutlaka denemeli!

Mac Soft and Gentle ile The Balm Mary Lou Manizer'ı karşılaştırdığım detaylı bir alışveriş yazısı yazmıştım. Okumak isterseniz buraya tıklayın.

The Balm Mary Lou Manizer: The Balm'ın Mary Lou aydınlatıcısı da yine pudra yapıda, şampanya rengi ve oldukça büyük bir ambalaja sahip. Kalıcılığı da oldukça iyi ama biraz kırılgan bir ürün. O yüzden makyaj çantasında, seyahatlerde taşımak için pek uygun değil. Yanınızda taşımak için The Balm'ın 3 aydınlatıcısının bir arada olduğu The Manizer Sisters paletini alabilirsiniz. Ben seyahatlerde far ve bronzer olarak da diğer renkleri kullandığım için bu paleti genelde yanıma alıyorum.

Benefit Watt's Up!: Stik olarak ise favorim Benefit'in çok meşhur olan Watt's Up! isimli aydınlatıcısı. Sim içermeyen, şampanya renginde, kendini epey belli eden bir aydınlatıcı. Yüze anında canlılık katıyor. Sünger ucu sayesinde çantada taşıyıp gün içinde uygulamak oldukça pratik oluyor. Kaş altı, elmacık kemikleri, burun üzeri gibi vurgulamak istediğim bölgelere çok rahat uyguluyorum. Gün boyu kalıcı olmasını istediğimde ise önce likit veya stik formlu bir aydınlatıcı üzerine de toz/pudra yapıdaki bir ürünü kullanıyorum. Bu şekilde gece bile yerinden kıpırdamıyor.

 

Benefit Watt's Up! aydınlatıcı her Benefit ürünü gibi oldukça şirin bir ambalaja sahip.



Yanınızda taşırken daha güvenli olsun diye ekstra bir kapak ilave etmişler.



Ürünü ister parmaklarınızla ister ıslak makyaj süngerinizle isterseniz de üzerindeki sünger aplikatörüyle uygulayabilirsiniz.





Ürün tam bir şampanya rengi. Dağıtıldığında oldukça doğal ama belirgin bir duruşu var.



Ben Benefit Watt's Up! aydınlatıcıyı Nisan ayında Sephora'dan 119 TL'ye almıştım.
Oldukça bereketli bir ürün olduğunu da eklemek istiyorum.

Golden Rose'un Benefit Watt's Up'a muadil olarak gösterilen Highlighter Sticklerini de satın aldım.
Bir sonraki yazımda bu iki ürünü karşılaştıracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...