Cuma, Kasım 11, 2016

İkea'dan portmanto / vestiyer düzeni

Evde boş duvar sevmiyoruz sanırım biz!
Ya da ben :D



Aşağıdaki görselde aynanın olduğu yerde ayaklı ahşap bir askılık vardı. (Üst görselde çantaların olduğu)
O da uzun zamandır bize yetmiyordu.
Evin üst katında minik giyinme odası, yüklük gibi bir oda var. Sık kullanılmayanları, kışlıkları, fazla yorgan/battaniye vs oraya kaldırıyorum ama montlar orada olunca in çık yoruyordu beni!
İkea'nın şapka raflarından alıp giriş kapısının arkasına koyalım diye yola çıktık.
İkea'dan bir tane Tjusig şapka rafı aldık. (ebat 79 x 32 cm, fiyatı ise ad 80 TL)
Eve gelince eşim monte ederken aklımıza kapı arkası yerine oturma odasına giden boş duvar geldi.



Yukarıda bahsettiğim boş duvar burası.
Bir tane daha raf alıp yan yana monte edersek çok daha kullanışlı olacağına karar verdik.
Hem yanına çok beğendiğim Hemnes boy aynasını da asabilirdik :D
Bize yeniden İstanbul, İkea yolu göründü tabi...
Çıkan sonuçtan çok memnun kaldığımız için sorun etmedik bunu!

ve işte yeni hali...









Hemnes aynanın ölçüleri 74 x 165 cm, fiyatı ise 200 TL











İkeadan aldığım beyaz sepetin içerisine ise sık kullandığım atkı, eldiven ve bereleri yerleştirdim.



Vestiyer düzeninin karşısında ise bu dresuar ve daha önce kullandığımız ayaklı askılık var.
O askılığa da en çok kullandığım çantaları yerleştirdim.
Böyle çok daha kullanışlı bir alan oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...