Cuma, Ocak 27, 2017

Olanlar oldu

Ata Demirer son filmi Niyazi Gül Dörtnala da hayal kırıklığına uğratmıştı beni.
O yüzden baya bir umutsuz gittim Olanlar oldu filmine ama yüzümde tebessümle çıktım.
Eyyvah eyvah tadında oldukça naif ve sıcak bir film olmuş.
Ata Demirer'e Tuvana Türkay, Salih Kalyon, Ülkü Duru, Seda Güven, Renan Bilek ve Toprak Sergen gibi tanınmış isimler eşlik ediyor.
Bu yaz Sığacık'a gittiğim için daha bir keyifle ve tatil özlemiyle izledim filmi.

 
Ata Demirer filmde hem anneyi hem de oğlunu canlandırıyor.
Neden iki karaktere de kendisi hayat vermek istemiş anlam veremedim!
Anne rolünü oynayacak onlarca başarılı isim varken her şeyi BEN yapayım mı demek istemiş bilmiyorum! Ki o yaz sıcağında kadın kılığında oynamak epey de zor olmuştur. keşke zorlamasaymış kendini...
Gişesi bol olursa devamı gelecek tarzda bir film.
Sömestr tatilinde gidin derim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...