Cumartesi, Şubat 18, 2017

Yulaf kepekli ekmek

Yaz geliyor diye yine yediklerime dikkat etmeye başladım.
Bitmeyen bir döngü bu maalesef :(
Kendimi bildim bileli diyet yapıyorum sanırım!

2 ay boyunca akşam yemeklerini kaldırıp yürüyüşle destekleyerek 8 kg verdim.
Sabah kahvaltılarında bazen kepekli/tam buğday ekmek, tam buğday lavaş veya nesfit tüketiyorum.
Ekmek olarak farklı neler yiyebilirim diye düşünürken makarnalutfen.com 'un yulaf kepekli ekmeğini denedim. Ben dilimlik porsiyonlar tercih ettiğim için İkea'nın muffin kağıtlarında pişirdim.

Gıda Mühendisi bir anne olan Tuğba hanımın kurduğu Makarna Lütfen'den daha önce de farklı ürünler sipariş etmiş ve çok memnun kalmıştım. Özellikle peynirli makarnaları Alper'in favorisi...

Sitede organik Hindistan cevizi yağı ararken bu yulaf kepekli ekmek karışımı dikkatimi çekti ve denemek için online olarak sipariş verdim.
 

Yulaf kepekli ekmek organik yulaf kepeği, kabartma tozu ve tuzdan oluşan 175 gr'lık bir karışım. 1,5 su bardağı yoğurt ve 3 yumurta ile (1 yumurta sarısı üzerine) yoğurup 175 derecede 15 dakikada pişiriyorsun.
20 dk'da yemeğe hazır bir ekmeğin oluyor.
Bir paketten 10 ad minik ekmekler çıkıyor.
Biz 4 gün boyunca bayatlamadan tükettik.
Dukan diyetinde olanlar da kullanabilirmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...