Perşembe, Şubat 15, 2018

Adidas Superstar iç astar yenileme!

Benim favori spor ayakkabım Adidas Superstarlarım.
En sevdiğim rengi ise bu ikonikleşmiş beyaz siyah çizgili model.
3 senedir giyiyorum ve hala gayet iyi durumda 😆
Ama bilek iç kısmında giyip çıkarırken sürtünmeden kaynaklı yıpranmalar oluştu.
Bu sadece Superstarlarda yaşadığım bir problem.
Airmax'de, New Balance'da falan hiç böyle bir sorun ile karşılaşmadım.
Kumaştan kaynaklı bir sıkıntı çünkü çevremde de aynı yıpranmayı yaşayan arkadaşlarım var.
Ayaktayken sorun yok ama misafirlikte veya alışverişte ayağımdan çıkardığım zaman rahatsız oluyordum.

 
Bende ne yapabilirim diye biraz araştırdım ve -yenisini almak üzereydim- lostraya götürüp iç kısma 20 liraya deri astar yaptırdım ✌
Meğer benim gibi epey bir mağdur varmış 😢
Bu yaz rahat rahat giyeceğim artık bu sneakerları.
Aranızda bu problemi yaşayan varsa mutlaka bu yönteme başvursun!

2 yorum:

  1. Nerde yaptrdını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lostralar yapıyor. Ben İzmit'te Dolphin'in otopark kısmındaki lostrada yaptırdım.

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...