Perşembe, Haziran 27, 2019

İkea Ung Drill çerçeve boyama

İkea'nın polyester krem rengi Ung Drill çerçevesini almayan kalmamıştı bir dönem değil mi? 😊



Ben de en az 4-5 yıl önce falan alıp duvarımı böyle şenlendirmiştim.



Ama yukarıdaki fotoğraflarda da görüldüğü gibi İkea Ung Drill çerçeve zamanla sararmaya başladı ve bu görünüm beni oldukça rahatsız etti.



Bir gün bu sorunu nasıl çözebilirm diye düşünürken gözümü kararttım ve evde olan siyah sprey boya ile terasta maksimum 10 dk'da boyadım.



Bizim evde daha önce başka bir rötuştan kalma Polisan'ın Hi-Pro akrilik sprey boyası vardı. Tamamen tesadüf. Ama hem sprey atımından, hem örtücülüğünden hem de çabuk kurumasından oldukça memnun kaldım.



Ben hızımı alamayıp duvardaki ahşap İkea çerçeveleri de boyadım





Başta renk kapanır mı, renk eşit dağılır mı diye epey korkmuştum ama gayet güzel oldu!
Hem de çok çok kısa sürede ve zahmetsizce...



Kaliteli bir sprey boya alırsanız siz de hiç sorunsuz yapabilirsiniz.
Hatta ben şimdi başka neyi boyasam diye düşünüyorum? 🙈

4 yorum:

  1. Ben almadım bunlardan ama boyanınca çok güzel olmuş alsam mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, artık siyah rengi de var. Direk o şekilde alabiliyorsunuz...
      İster böyle ister aynalı olarak kullanabiliyorsunuz. Koridor, küçük banyo, wc'lerde de hoş duruyor seviyorum ben.

      Sil
  2. Sprey boyanız parlak mı yoksa mat mı?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...