Salı, Haziran 18, 2019

San Sebastian Cheesecake

İspanya'nın San Sebastian şehrinden çıkıp tüm dünyaya yayılan bir "yanık cheesecake" San Sebastian Cheesecake. Türkiye'de de son bir kaç yıldır oldukça popüler bir tatlı bu.

Instagram'ın "keşfet" kısmına o kadar çok düştü ki bende yemek için sabırsızlanır oldum! İzmit'te olabilecek bir kaç cafeye baktım ama bulamayınca soluğu ailece İstanbul, Moda'da aldık.

Yumurta, krem peynir, krema ve şeker ile yapılan ve pişirilen bir tatlı San Sebastian Cheesecake. Özellikle kahvenin yanına çok yakıştırdım ben. İçi yumuşacık, sanki kazandibi gibi...
Biz ilk kaşığı alır almaz birbirimize bakıp "iyi ki" buralara kadar gelmişiz dedik.
Baya bir sevdik yani...
 

Bizim yolumuz Kadıköy, Moda'da yer alan Rafine Espresso'ya düştü. Bu sayede Moda sahilinde keyifli bir yürüyüş de yapmış olduk.
3. nesil kahveci olarak yola çıkan Rafine Espresso'da biz Cheescake'in yanına Cappuccino'yu yakıştırdık.
Oldukça da lezzetliydi...



Rafine Espresso eski 3 katlı şirin bir konağın restore edilerek oluşturulduğu sade bir mekan.
Kahve ve yanına eşlik edilecek tatlı lezzetler sunan bir cafe.



Rafine Espresso self servis olarak hizmet veriyor ve fiyatlar 2. nesil kahvecilere göre biraz daha yüksek tabi. 3 kahve ve 3 San Sebastian için 120 TL ödedik biz.



Bir cheescake sever olarak hala denemeyenler var ise Kahve Dünyası'nın Frambuazlı Cheesecake'ini önerir, huzurlarınızdan ayrılırım.



Deneyenlere şimdiden afiyet olsun...
Farklı mekan ve cheescake önerilerine de açığım :)

6 yorum:

  1. Afiyet olsun.. çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Tatlı nefis beğenerek tüketiyoruz.
    Sadece üzerindeki karamelizenin sağlık açısından iyi olmadığı söyleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel yeri de o ama yaaa! Her güzel şeyin sağlıksız olması :((

      Sil
  3. Ben de çok severim, evde de yaptım nefis oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denemek istiyorum :) Teşekkürler...

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...