Cumartesi, Nisan 04, 2020

Waffle gibi pancake

Tüm aile gün boyu evde olunca en büyük derdimiz ne yesek oluyor!
Bugün geç kalkınca kahvaltı ile öğle yemeği arasına 1'er kişilik pancake hamurundan waffle boyunda büyük porsiyonlar pişirdim.
İçerisine Nutella, çilek, muz, ceviz ve çikolata sosu koyup ikiye katladım.
Üzerine pudra şekeri serpip servis ettim.

 

Tarifi klasik pancake tarifi gibi yaptım sadece daha puf puf olması için 1/2 paket kabartma tozu ekledim.

Malzemeler: 3 yumurta, 2 kaşık pudra şekeri, 1 bardak süt, 1/2 paket kabartma tozu, 1 paket vanilya 1 bardak un. Bu tarif ile 4 adet klasik waffle boyu hamur çıkıyor.

Yapılışı: Yumurta ve şekeri çırp. 1 bardak sütü ilave et. Toz malzemeleri elekten geçirip karışıma ekle. Kızgın teflon tavada önlü arkalı pişir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...