Çarşamba, Mayıs 06, 2020

Evden çalışırken gözlerinize dikkat!

Sizde durumlar nasıl bilmiyorum ama ben Covid-19 pandemisi sebebiyle Nisan ayını komple evden çalışarak geçirdim. Sadece 3-4 defa ofise gittim onda da maske ve siperlikle taktım. Onun dışında hep evde bilgisayar başında çalıştım. Mayıs ayı boyunca da yine haftada 2 tam gün işe gideceğim. Geri kalan günlerde ise evden çalışmaya devam...

Bu da demek oluyor ki gün boyu bilgisayar, tablet, telefon + akşamları da TV karşısında bol bol dizi-film izleyerek geçecek günlerimiz.

Genel bir problemim yok ama sürekli online olarak bilgisayar karşısında iş halletmek zorunda olduğum için gözlerimde aşırı derecede yorgunluk başladı! Ben de biraz araştırma yaptım. Gün boyunca maruz kaldığımız telefon, bilgisayar ve tablet gibi cihazların olumsuz etkilerini azaltmak, onlardan yayılan mavi ışıktan gözleri korumak için tasarlanan I-Block koruyucu gözlükleri keşfettim.



I-Block koruyucu gözlükler, numarasız olduğu için herkese uygun; filtreleme özelliğiyle sadece mavi ışığın zararlarından korunmaya yardımcı oluyor. Kişisel koruyucu ekipman olarak güneş gözlükleri ile aynı kategoride sınıflandırılmakta. Sizin de benim gibi göz bozukluğunuz yok ama yine de fazla ekran temasından gözlerinizde rahatsızlıklar var ise mavi ışık gözlüğü aklınızda olsun.

Oldukça klasik ve rahat modeller olduğu için evde aksesuar olarak kullanmak için de ideal 👍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...