Salı, Temmuz 28, 2020

Rafya ip / Kağıt ip ile ayna yapımı

Yazlıktaki yatak odasının duvarı için rafya ip/kağıt ipten yuvarlak ayna yaptım.

Çok fazla malzeme gerektirmeyen ve kısa sürede yapılan bir proje oldu.
Ben Didim'de rafya ip bulamadığım için kağıt ip kullanmak zorunda kaldım. Kağıt ipin de farklı tonları var. Kendi zevkinize göre veya odanın dekorasyonuna göre seçim yapabilirsiniz.
Kağıt ip ile de gayet güzel oldu bence...



Malzemeler: Rafya ip / kağıt ip, istediğiniz ölçüde kasnak, jüt ip, ayna ve sıcak silikon.


Ben hem farklı bir hava katsın diye hem aralarda hem de asmak için jüt ip kullandım.


Kasnağın etrafından aynı boylarda kestiğiniz ipleri görseldeki gibi geçirerek düğüm atıyorsunuz. Ne kadar çok/sık  yaparsanız ayna o kadar dolgun bir çerçeveye sahip olur. İpleri dizdikçe kasnağı sıkıştırıp yeni ilmekler eklemeye devam ederseniz çok daha güzel bir sonuç alırsınız.


Kasnağa ipleri dizdikten sonra iç ölçüsüne göre ayna kestirip sıcak silikon yardımıyla yapıştırın.
2 kat jüt ipi yapıştırmadan önce kasnaktan geçirip asacağınız boya göre düğüm atarak ayarlamayı unutmayın.

Bana Smilena World ve Laçin Tenel ilham oldular.
Umarım benim yaptığım bu ayna da birilerine ilham verir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...