Salı, Temmuz 29, 2008

Alper'den sürprizzzz....

Alper'i anlatmama gerek var mı bilmiyorum ama oldukça duygusal ve kırılgan bir çocuktur. Arkadaşlarına zarar vermez, aşırı yaramazlığı yoktur, genelde söz dinler, anlayışlıdır. Birlikte rahatlıkla oyuncak mağazasına gider ve hiçbir şey almadan çıkabiliriz. Tutturmaz, ağlamaz. Ben yeni bir şey giydiğimde yada saç modelimi değiştirdiğimde hemen farkeder, iltifat eder. Yaptığım yemeklere nasıl olmuş diye sorduğumda,

- Leziz bile diyil nefissss olmuş annecim der.

Oğlumu övmek için kurmadım bu kadar cümleyi, konuyu bağlayacağım şimdi merak etmeyin :)
Geçen akşam eve gittim, hemen kucağıma atladı.

- Anneee, bak sana ne yaptım dedi ve bu şahane bilekliği tutuşturdu elime. (Size göre sıradan olabilir ama benim için çok kıymetli.)



Önce çok şaşırdım, hemen koluma taktım ve nasıl yaptığını sordum.

Çok zor değilmiş ama çokta kolay değilmiş !! Kuzeni Işıl nasıl yapması gerektiğini anlatmış Alperde tek başına yapmış. Sadece birleştirmek için yardım almış ama en zoru Alper'in yaptığıymış. Işıl'ın ki kolaymış :))))

En sevdiğim renk, çokkkk beğendim annecim dedim,
- Biliyorum. Işıl söyledi, dedi.

Ertesi gün işe giderken bileğimde görünce şaşırararak sordu.
- Anneee, işyerinde de mi takacaksın, çok mu beğendin !
- Tabiki beğendim, en güzel takım bu benim artık dedim, çok sevindi. Soranlara da onun yaptığını söylememi istedi.

Haberiniz olsun...

19 yorum:

  1. siradan olur mu,bundan guzeli olur mu...
    hic cikarma alev..cok da guzel olmus..
    ogulcuguna iletebilirsin ben cok cok begendim,ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Zerrin. Alper beğenilmesine çok sevinecek :), çıkarmaya da niyetim yok. Bu yaz aksesuarım bu :)

    YanıtlaSil
  3. çok düşünceli bir oğlunuz var gerçekten...bence takınız çok hos:)

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum yaa. Alev sana bravo böyle ince bir erkek yetişirdiğin için ve Alper'e de bravo. Çok duygulandım. Ben olsam ben de hiç çıkarmazdım. :)

    YanıtlaSil
  5. Alper'in ellerine saglik..Kizim olsa Alperin pesinden ayirmazdim valla..Boyle ince ruhlu bir erkek herkese nasip olmaz.Senin oglusunu alan yasadi valla ;)

    YanıtlaSil
  6. Coookk ilerde olacak gelinine okutursun bir onceki yorumumu :)Kiymetini bilsin Alper'in ;)

    YanıtlaSil
  7. ayyy ne güzel annesinin yetenekli ince ruhlu kibar oğlu.

    YanıtlaSil
  8. Oyy oyy.. Allah sizi hiç ama hiç ayırmasın. Dünya üzerinde ne kadar güzel şey varsa Alper'i bulsun. Bir de en az Alper kadar güzel bir oğlum olsun. Bu kandil günü de bu dualarım kabul olsun. Amin :) Alevcim benim için Alper'i öp, kocaman.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Valla afferim alpere ne düşünceli.hem de çok güzel yapmış bilekliği.çok beğendim.ellerine sağlık onun.sen de güle güle kullan canım.çook şanslısın gerçekten.öpüyorum alperi de.bileklik için tebrik ettiğimi söyle gerçekten çok başarılı..rengi de harika bu arada:)

    YanıtlaSil
  10. Oğlunuzla sonsuza kadar sağlıklı mutlu yaşayın tesadüfen denk geldiğim bu blogda gördüğüm bu sevgi dolu yazınız duygulandırdı beni maşallah ;-)

    YanıtlaSil
  11. amanda benim oğlum neler yapmış anneciğine kızıma da çok yakışmış doğrusu güle güle kullan iii günlerde bencede hiç çıkartma öpüyorum ikinizide.

    YanıtlaSil
  12. aranızdaki iletişim süper gerçekten
    bence en değerli takılarınız katagorisine girmiştir diye düşünüyorum. Çok duygulandım gerçekten güle güle takmak nasip olur inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir sürpriiiiz.. hem de çok güzel olmuş, aferin Alper'e. Ben de olsam çıkarmazdım herhalde, bileğinde gördükçe nasıl seviniyodur kimbilir, güle güle kullan :) _Saniye_

    YanıtlaSil
  14. --Çilli Kız;teşekkür ederim canım.

    --Sinem; ileride eşi sıkıntı çekmeyecek sanırım, ayrıntılara çok düşkün çünkü :)

    --Haydins; yorumunu akşam Alpere okudum şaşırdı. Niye ki dedi :))) Haberi yok ki çocuğun daha kendi kıymetinden :))) Bende sürekli evde tekrarlıyorum Alper'i alan iltifattan yamna şanslı diye...

    --Sihirli Eller; teşekkürler güzel sözlerine...

    --Nazo; AMİNNNN diyorum, ne güzel şeyled dilemeişsin bizim için. Tüm dileklerin gerçek olur inşallahhh, Allah tüm güzellikleri sana da yaşatsın.

    --Tuğba bende bayıla bayıla takıyorum. Oğlum yapmış ne de olsa :) teşekkür ederim canım...

    --İsimsiz demek biraz tuhaf olucak ama kusura bakma. İlk ziyaretinde yazdığın bu güzel sözlerine teşekkür ederim.çok naziksin...

    --Annecim çıkartırmıyım hiç :) Öpüyorum seni...

    --Fatma; kesinlikle öyle çok değerli, teşekkür ederim yorum yazdığın için.

    --Saniye; nerelerdesin sen :) Kızın da sana çok daha güzellerini yapar inşallah canım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. Canım benim, hiç sıradan olur mu, nasıl kıymetlidir o bilezik. Bir de iş yerinde mi takacaksın sorusu yok mu? çok tatlı.

    YanıtlaSil
  16. dünyanın en güzel hediyesi bence. minik yavru kuşun özenmiş el emeği göz nuru ile yapmış. çok güzel çokkk. güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  17. adam olacak çocuk şimdiden belli canım maşallah maşallah:)

    YanıtlaSil
  18. Çocukla Çocuk; şaşırtmaya bayılıyorlar bizi di mi :)

    İrem; hoşgeldin. Çok özel hakikaten.

    Nuran; teşekkür ederim, inşallah.

    YanıtlaSil
  19. Süper :) Bayılıyorum ben bu çocukların böle düşünceli davranışlarına.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...