Perşembe, Temmuz 24, 2008

Meraklı Minik

Bizim eve her ay alınan ve anne ile çocuğun en sevdiği dergidir “Meraklı Minik”. Tübitak tarafından hazırlanan 3-6 yaş arası çocuklar için okul öncesi hem eğitici hemde eğlenceli bir dergi. Uygulamalı bir sürü faaliyeti, çıkartmaları ve renkli kartları ile keyifli vakit geçirmemizi sağlıyor.

Keşfetmeyen annelere şiddetle tavsiye ediyorum.



Eskiden dergiyi alır heyecanla bekleyen oğlum Alper’e okumaya başlardım. Şimdi çizimleri kim yapmış ilk önce ona bakıyorum. Niye derseniz Blogger sayesinde keşfettiğim Pino ve Bembi’de bu dergide çizim yapıyor da ondan. Doğuştan gelen yetenekleri ile bizi her hafta şaşırtıyorlar, bayılıyorum ikisine de...

Hayal gücünü kullanarak yeni bir şeyler çizebilmek çok güzel, keşke bende yapabilsem.



Ama belki oğlum yapar haa, neden olmasın !
Hayal et ve gerçekleşmesini bekle, ne güzel :))))

12 yorum:

  1. Flamecimm:))
    Ne tatlısınn.. İnan ki çok duygulandımm
    Dur bir daha okuyayımm yazdıklarını gelicem hemen:)

    YanıtlaSil
  2. Oğluş çook tatlı ama:)
    Eminim o da ileride hayallerini kovalayıp düşlerindeki işle uğraşacak :)
    Çoook öptüm o tombiş yanaklarından..
    Çizip yarattığımız işler böyle minik ellerde hayat bulunca çoook seviniyorum benn:))

    koskocaman sevgilerrleeeee:))
    Pino Teyzesi:)

    YanıtlaSil
  3. Hissettiklerimi yazdım Pinocum, sayenizde keyifle okuyacağımız bir dergimiz var. Tüm ekibe teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bu dergiyi ben pino'nun blogunda görmüştüm. Kızım çocuk dergilerine çok meraklı ama her gittiğim markette özellikle aramama rağmen meraklı minik dergisine rastlamadım :(

    YanıtlaSil
  5. Meraklı Minik'i severek takip ediyoruz. Bembi'nin, Pino'nun çizimleri harika, cıvıl cıvıl. İçindeki faaliyetlerle çok şey öğretiyorlar çocuklara. Tüm ekibe gerçekten teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Saniye; mutlaka al dergiyi, eğer bayilerde bulamıyorsan abone de olabilirsin. Diğer çocuk dergilerine hiççç benzemiyor.


    Çocukla Çocuk; sizin keşfetmeme ihtimaliniz yok zaten :) Bir kez daha alkış Tübitak ve Meraklı Miniik ekibine...

    YanıtlaSil
  7. Haklısın alev nedense aklıma gelmedi, şimdi hemen yayınevinin sitesini bulup inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Flame çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin için! çok zarifsin! :)) tatlı oğlunun tatlı yanaklarından benim için öp lütfen!! :D sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. Aaaaaaa inanamıyorummmm, Bembi bana yorum yazmış :))))

    Olleyyy, olleyyyy, çok teşekkür ederim. O senin zarifliğin. Ben sadece hislerimi yazdım, hepsi gerçek.

    Pino ve Bembi çizimlerinizle ile Alper ve benim gönlümde taht kurdunuz. Yorum yazdığınızı görmek çok çok güzel.

    Alper'i mutlaka öpeceğim, sevgiler kucak dolusu...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba;
    Meraklı minik dergisini çok duydum ama henüz göremedim malesef ama merak içerisindeyim. İllüstrasyonlara bayılıyorum ben türkiyeye gittiğimde özellikle bu dergiyi alıp ben de bir göz atıcam. Bembi ve pinonun çizimlerini takip ediyorum severek. Gerçekten harika çiziyorlar.Umarım alpercim de güzel güzel çizimler yapar büyüyünce.:)biz de görürüz yaptığı çizimleri dergilerde kitaplarda..hayal et ve gerçekleşmesini bekle:):)

    YanıtlaSil
  11. İllüstrasyonları seviyorsan kesinlikle hoşuna gidecektir Tuğba. Ağustosa ne kaldı ki gelince alıp okursun :)

    Alper'e gelince, resim konusunda yeteneği sanırım yok. benimki hayal zaten :)))

    YanıtlaSil
  12. gerçekten de ikisi de çok güzel işler çıkarıyor imrenmemek elde değil.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...